Gå til innhold

Hvem ATI 9600 pro Kort?

slimboy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag et std 9600 256MB kort, et kort som jeg må innrømme at jeg har vært litt skuffet over da overgangen fra GF 4200 Ti var liten, vel nesten ingenting i det hele tatt (jajaja vet om Dx9).

Men jeg har nå en kjøper for hånden, og skal kjøpe et ATI 9600 Pro kort, har et budsjett på ca 1500,- og er åpen for forslag, og linker til tester.

Har noen lyst å argumentere for et GF FX kort, er jeg åpen for det.

:devil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For 1500 så kan du få 9600 XT. Som er et veldig bra kort i forhold til prisen :thumbup:Sjekk prisguiden her. Vil da anbefale deg å heller kjøpe Sapphire kortet som er kun 29 kr dyrere enn Gecube sitt.

GF FX kort har jeg lite erfaringer med, men etter hva jeg har hørt så har ikke GF FX noe særlig å hamle opp med i akkurat denne prisklassen.

Skrevet (endret)

Hvorfor skal folk alltid begynne å klage på folk sine skrivefeil, jada jada han skrev hvem.. So what? Dere forstår jo det helt fint. Kan dere ikke heller komme med et forslag i samme slengen da?

Hvorfor ikke gi han en venlig kommentar om at han har skrevet det feil?

Er det virkelig så vanskelig å være hyggelig(ja, jeg vet det er flere som skriver "hvem" og at det er en pest og plage, men vær da litt hyggelig ;) )

Endret av Mr.Devil
Skrevet

Jeg vil si at det bare er dumt å kjøpe et 9600pro kort nå som komplett har tilbud på 9800pro til 2100kr... det er jo dobbelt så kjapt... og nesten hvem som helst har råd til å tyne seg for 500kr mer :p

Skrevet

Redigerte og sletta ett par poster her. Må bare få informere om:

Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet.

;)

Skrevet
hvem er ati 9600 pro?

et grafikk kort er ikke et dyr!

Tilbake igjen.

Sorry, men hvilket ati kort hadde kanskje vært bedre norsk.

Men det var liksom ikke det som var saken, saken er at jeg går for et XT kort. For jeg har dessverre ikke 500,- til, men en stor eske i gangen som det står Shuttle SN85G4 på, og en pose med en AMD Athlon 64 3200+ i.

Takker for relevante innlegg.

:dribble:

Skrevet

Jeg støtter Merlin. Powercolor overrasker positivt, i motsetning til Hercules som til tider skuffer enormt selv om kortene ser sinnsykt tøffe ut.

Ang. språkdebatten vil jeg ikke kalle "hvem" i stedet for "hvilket" en skrivefeil. Det er språk benyttet blant annet i tegneserien Duplex. Personlig kan jeg ikke fordra det, men, men. De lærde strides vel ikke i denne saken, men menigmann er delt. Hvem side står du på?

Skrevet
Jeg støtter Merlin. Powercolor overrasker positivt, i motsetning til Hercules som til tider skuffer enormt selv om kortene ser sinnsykt tøffe ut.

Ang. språkdebatten vil jeg ikke kalle "hvem" i stedet for "hvilket" en skrivefeil. Det er språk benyttet blant annet i tegneserien Duplex. Personlig kan jeg ikke fordra det, men, men. De lærde strides vel ikke i denne saken, men menigmann er delt. Hvem side står du på?

Vel da har jeg bestillt, Powercolor ble det.

Og så litt off topic vedr skrivefeil, jeg er i fra Østlandet, og i enkelte strøk sier man "Hvem", selv om vi på grunnskolen ble lært at vi kanskje skulle ha brukt "Hvilket" i stedet.

Og hva jeg synes, vel jeg synes at innlegg vedr. skrivefeil burde ha vært unngått. Så lenge innlegget var lesbart, og problemstillingen/svaret ble utdypet på en klar måte, burde vi klare å være relevante, og overse skrivefeil.

Da dette med skrivefeil ikke har så jævelig mye med skjermkort å gjøre.

Sier jeg bare: SORRY

:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...