sickboi Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 hvor i pc skal en audiokabel festes? er helt grønn på dette området. tenkte at noen av pc geniene her kunne hjelpe meg litt..?
Lamo Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 I lydkortet og viss ikke det funker så kan du prøve putte den i nesa!
sickboi Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Skrevet 27. januar 2004 I lydkortet og viss ikke det funker så kan du prøve putte den i nesa! har allerede prøvd nesa...det betyr vel at jeg i alle fall har litt peiling!!
Bach Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 I lydkortet og viss ikke det funker så kan du prøve putte den i nesa! har allerede prøvd nesa...det betyr vel at jeg i alle fall har litt peiling!! Da blir det bare snørr på lyden. Er det kabelen mellom CD-Rom og lydkort du tenker på? Om du bruker WinXP trenger du den ikke. Andre OS: På lydkortet (eller hovedkortet om lydkort er integrert) er det ofte merket CD1 eller CD-In. På spilleren passer den bare ett sted så den skulle være grei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå