Gå til innhold

starcraft i winxp


Gjest Slettet+1374861

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1374861

har litt problemer med starcraft i winxp.

 

hver gang jeg prøver og starte en b.net game så bare får jeg svart skjerm, så kan jeg trykke esc og er da tilbake i winxp. på singleplayer virker det vertfall litt, men jeg får også der error msg'es etter en stund.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1374861

....aschj det var ikke spørsmålet.

jeg syns selv det er et svært kult spill, men spiller egentlig mest Counter-Strike. klassikerer har jeg spillt masse av.

 

takk for tipset du som sa noe om en wizzard ;)

reboota, brukte den wizzarden og så virka det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

transporter tycoon (orginalen, den første!!) er jo best. en enkel cheat der var vel å bygge en tunnel på enden av "kartet" som kosta over 3 millioner $ og holde nede shift ellerno. husker ikke helt. var hvertfall utrolig bra spill ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Angående NFS5:

 

My Computer -> Properties -> Advanced ->

Performance -> Settings -> Advanced -> Change ->

Velg harddisken du har swap-filen på -> Still inn på Custom Size...(altså NFS5 liker ikke at minnebehandlingen blir automatisk styrt av windows).

Deretter velger du det du vil ha:)

 

I korte ord betyr dette at du skal endre innstillingene for det virtuelle minnet til egendefinert...(samme for å start nfs5 i Win2k).

 

Hvis dette ikke blir gjort vil NFS5 bare 'misbruke' harddisken en stund før du lukker det :smile:

Lenke til kommentar

hva var driver problemet?

jeg har akkurat det samme problemet, men har ikke bryd meg så mye, spiller mest Q3A og CS.

 

og til han som sa at man skulle prøve litt nyere spill. Synes du heller skal prøve noen gammle spill, det er jo ingen som er så balansert som SC. Det er det beste RTS spillet til dags dato.

 

PS:

På Akers mic sier de at de får inn StarCraft 2 en gang i 2002. tviler jeg sterkt på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

mitt var Detonator.

hvis noe ikke virker er det jo nesten i alle tilfeller nokk å reinstallere gfxkort,lydkort,directx,(bios) da bruker det å virke ;D

 

hvis ikke det er et problem med spillet da selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-14 17:34, viCtim skrev:

mitt var Detonator.

hvis noe ikke virker er det jo nesten i alle tilfeller nokk å reinstallere gfxkort,lydkort,directx,(bios) da bruker det å virke ;D


hvis ikke det er et problem med spillet da selvfølgelig.



 

 

 

Selfølgelig er det BARE å reinstallere 6-7 drivere og Flashe Biosen, men det er Stress liker ikke å stresse, Hvilke Detonator drivere var dette?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...