Gå til innhold

PC spill musikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan.

Jeg er en stor fan av pc musik, eller rettere sagt, musik til film og spill.

Fant en link her hvor det var noe interessant, men söker etter mer.

Har link til to store : Bill Brown og Inon Zur

Bill Brown

Inon Zur

Vet dere om andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finns veldig mye bra musikk, det er jo nettopp det å finne ut hvor de er gjort / kan hentes som jeg sliter litt med.

Linken til Peter McConnel var veldig bra, Fandango musiken er suveren! :yes:

• 4 år senere...
Skrevet (endret)

Finnes vel neppe noen sider på internett som har mer spillmusikk en www.mirsoft.info

De opererer hoster kun digitale musikkfiler (altså ikkeno MP3 e.l.) men til gjengjeld har de ALLE de gode gamle klassikerene, både til PC og konsoll.

Endret av Symbian_Pro
Skrevet (endret)
Finnes vel neppe noen sider på internett som har mer spillmusikk en www.mirsoft.info

Da har du ikke kikket særlig nøye for jo, det finnes nettsider med mer og som er i mp3.

Link derimot får du/dere ikke da lovlighetsgraden på noe av musikken som ligger der kan diskuteres.

Endret av trollhatt
Skrevet
Gammel tråd jeg bumper her. Men fant nettopp en side hvor man kan laste ned musikken fra Sim City 3000, og jeg må bare dele den - http://simcity.ea.com/coolstuff/sc3k_music/index.php

"Magic City" er helt fantastisk.

Tusen Takk. Sim City 3k er vel noe av barndommen min. Tror ikke jeg fikk til noe, men det var altid gøy å ødelegge byer. Dessuten var trainere en kjekk sak.

Men "SIM Brodway" er mye bedre enn "Magic City". Ingen tvil. Mine andre favoritter er Uptown City, South Bridge og Night Life. Husker dem så godt!

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Ave Maria fra Hitman spillene er definitivt konge.

Ellers kan jeg anbefale Splinter Cell musikken.

Skrevet (endret)
Men "SIM Brodway" er mye bedre enn "Magic City". Ingen tvil. Mine andre favoritter er Uptown City, South Bridge og Night Life. Husker dem så godt!

Jo SIM Broadway er helt klart den nest beste. Men alikevel milevis fra den atmosfæriske majestetiske, nydelige, lykkelige men alikevel litt mørke Magic City :)

Vil ikke gå for dypt inn på dette, men syns du virkelig denne passer inn i tråden? Det er en sang laget flere år før, som skaperne valgte å bruke i spillet. Kanskje trådstarteren er enig, men det er teknisk sett ikke spillmusikk. Det er slags Topp 20 musikk, som har blitt brukt i et spill.

Endret av LunarPoet
Skrevet

Ave Maria framført av kastratkor (eller smågutter, kva enn) er jo made of win enten det er Hitman-relatert eller ikke. Ser noen allerede har nevnt Cris Velasco, men jeg kan jo opplyse om at Knut A. Haugen lager god musikk, bl.a. til de fleste av Funcom sine spill (inkludert Age of Conan).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...