Gå til innhold

Noen som vil designe siden min?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[quote name='PoleCat' date='25/01/2004 : 12:31'] [quote name='Noe du burde ha lest gjennom']Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.[/quote] [/quote]
For det første (nå logger jeg inn via forum.gamer.no), hvor er denne forum avdelingen for "bruktmarked"? Så synes jeg også at navnet "bruktmarked" ikke passer helt for en som skal annonsere etter noen som kan lage webdesign mot penger.

Synes det begynner å bli tåpelig at hver gang noen spør om hjelp til et design her i webdesign forumet, så hyler folk ut "Hmm, du har bare 4 poster", "Det koster deg penger", "Sånt er vanligvis ikke gratis" og videre i den stilen.

Enten så tillater vi oss å lage design for andre (gratis, men helst med credits), eller så bruker vi dette forumet til å hjelpe til med småting, og ikke komplette løsninger.
Lenke til kommentar
Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.

For det første (nå logger jeg inn via forum.gamer.no), hvor er denne forum avdelingen for "bruktmarked"? Så synes jeg også at navnet "bruktmarked" ikke passer helt for en som skal annonsere etter noen som kan lage webdesign mot penger.

 

Synes det begynner å bli tåpelig at hver gang noen spør om hjelp til et design her i webdesign forumet, så hyler folk ut "Hmm, du har bare 4 poster", "Det koster deg penger", "Sånt er vanligvis ikke gratis" og videre i den stilen.

 

Enten så tillater vi oss å lage design for andre (gratis, men helst med credits), eller så bruker vi dette forumet til å hjelpe til med småting, og ikke komplette løsninger.

Poenget er vel kanskje at mange kommer inn her og omtrent (snakker ikke spesifikt om denne tråden) forventer at noen skal lage et design til dem.. Syns det er greit om man prøver selv og poster slik man har prøvd selv, for så å få kommentarer, evt andre til å ta over..

 

Det jeg sa i mitt første innlegg her på tråden var bare det jeg trodde kom til å skje, ikke hva jeg mente..

Lenke til kommentar
Poenget er vel kanskje at mange kommer inn her og omtrent (snakker ikke spesifikt om denne tråden) forventer at noen skal lage et design til dem.. Syns det er greit om man prøver selv og poster slik man har prøvd selv, for så å få kommentarer, evt andre til å ta over..

 

Det jeg sa i mitt første innlegg her på tråden var bare det jeg trodde kom til å skje, ikke hva jeg mente..

Du har et poeng, men i dette tilfellet virker trådstarter ganske seriøs, og høflig (i motsetning til andre).

Blir en litt anna sak om folk kommer med "hey! Ta å lag et design til meg, fort!" ;)

Lenke til kommentar
Poenget er vel kanskje at mange kommer inn her og omtrent (snakker ikke spesifikt om denne tråden) forventer at noen skal lage et design til dem.. Syns det er greit om man prøver selv og poster slik man har prøvd selv, for så å få kommentarer, evt andre til å ta over..

 

Det jeg sa i mitt første innlegg her på tråden var bare det jeg trodde kom til å skje, ikke hva jeg mente..

Du har et poeng, men i dette tilfellet virker trådstarter ganske seriøs, og høflig (i motsetning til andre).

Blir en litt anna sak om folk kommer med "hey! Ta å lag et design til meg, fort!" ;)

J*vli viktig poeng du kommer med der.. Han har en vennlig holdning og ikke minst; folkeskikk.!

 

Stillingen er; 1 - 1 :p

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Hej.

 

Jeg har funnet en som vil designe siden min (mot betaling).

 

 

 

Beklager om innlegget mitt har sjeneret de erfarne brukere av dette forum.

Det var ikke meningen.

 

 

Når siden er ferdig kan jeg poste linken her, så dere kan bedømme om

resultatet står i forhold til prisen ;)

 

 

Mvh Søren.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...