Gå til innhold

Xelo LCD-Skjerm


k_drey

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en LG Flatron LCD-Skjerm (PS: ikke av de nyeste) rett før helga begynte, men allerede på Lørdagen solgte jeg den. Var da ikke fornøyd med oppdateringa på den, merka dette mye i CS og ble helt gal av at når jeg rørte litt på musa så ble alt uklart! Så nå må jeg få skaffa meg en ny en, men da kom jeg over denne Xelo SP1702 skjermen. Så mitt spørsmål til dere er om denne skjermen er verdt pengene (Dårlig kvalitet), og om noen har en slik en eller har erfaringer! Skal bruke den til mest spillinging. Legger ved noe dere kan eventuellt kikke på,

 

http://www.ostbydata.no/catalog/product_in...products_id=136

 

http://www.dinside.no/php/art.php?id=95374

 

Mottar alt av svar med et stort takk!! :thumbup:

Endret av k_drey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

står en 'haug' med anbefaliger i rundt om kring i forumet. Mange fine tester også!

 

Tror ellers du vil angre mye på denne skjermen du nevnte. Det som står om den er sånt typisk dinside svada!

 

19 " fra LG, Flatron L1910B sitter jeg med og den er bare helt konge! og til spilling. Har gjort det bra i mange tester så er den bilige. Kjøpte min i høst for 7500,- men tror du får den for godt under 6 lapper nå.

 

Ellers så har Eizo noen bra skjermer.

Endret av Blacki
Lenke til kommentar

Viss du ikkje må ha ein skjerm i morgon ville eg ha venta på den store skjermtesten til dahle den kjem nok i løpet av veka.

Der vil du få svar på kva skjerm som passer best til gaming.

Xelo skjermen var ikkje med der men ein god del andre lekkerbiskener var der.

 

mvh

JanEirik

Medlem av Dahles LCD testcrew.

Endret av Jankee77
Lenke til kommentar

Leste nå gjennom guiden, og den var meget bra! Skal vente til testen hans... Leste om en del jeg kunne fra før, men han er jo en konge på forklaring, og seff så har jeg lært mye også fra denne guiden. Det som er merkelig var at jeg ikke fant denne når jeg letet, og jeg begynner å bli desperat. Fra den CRT-skjermen jeg låner nå er et udyr i forhold til LG`en jeg hadde når det gjelder farge gjengivelsen. Får håpe at noe av det han tester faller i smak hos meg, som det sannsynligvis vil gjøre.

 

Takker for linken til guiden VexX!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...