Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg bestillte en mobTlf på www.telebutikken.no for ca en uke siden. Riktignok uten at det var noen på lager, men jeg visste at de skulle få ny "forsyning" dagen etter. Men jeg har ikke hørt et ord fra de. jeg har fått ordrefaktura, men de har ikke trukket penger fra konton min (ikke reservert heller). Jeg blir litt frustret, så jeg lurer på om noen har noe erfaring med denne butikken og om dere vet om det er normalt at de ikke gir beskjed om at "nå er mobilen på vei"... Jeg trenger den mobilen NÅ!! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Dessverre en vanlig erfaring med Telebutikken når det gjelder mobilkjøp..tror jeg.

Jeg måtte vente over to uker da jeg bestilte en 3510i for ett år tilbake.. og eldstedatter ventet i ca. en måned på en 3200. :thumbdown:

Har du hastvert.. så styr unna Telebutikken.. Ellers har jeg intet negativt å si om den butikken..

Men det med lange leveringstider på enkelte mobiler er det nok ikke bare Telebutikken som "sliter" med... :mad:

Lenke til kommentar
Jeg bestillte en mobTlf på www.telebutikken.no for ca en uke siden. Riktignok uten at det var noen på lager, men jeg visste at de skulle få ny "forsyning" dagen etter. Men jeg har ikke hørt et ord fra de. jeg har fått ordrefaktura, men de har ikke trukket penger fra konton min (ikke reservert heller). Jeg blir litt frustret, så jeg lurer på om noen har noe erfaring med denne butikken og om dere vet om det er normalt at de ikke gir beskjed om at "nå er mobilen på vei"... Jeg trenger den mobilen NÅ!! :cry:

Litt off topic, men hvilken mobil var det, hvis det var P900 så har SE problemer med å produsere nok. :(

Lenke til kommentar
Telebutikken har en "FAQ" side...

Les der og du får svar på noen spørsmål...

Vist du ikke trekkt, eller ikke en gang reservert, beløpet på din konto, har du faktisk ikke fått bestillingen din igjenom systemet deres.

Jeg kjøpte en tlf. i sommer av telebutikken, men beløpet ble aldri trekt fra kontoen
min.
Da gjorder jeg slik som det står i "FAQ'en":

[i]Kan jeg ringe dere?
[Spørsmål]: Jeg ønsker å snakke med en av dere? Kan jeg ringe?

[Svar]: Du er velkommen til å ringe oss på 815 22 518. Men telefonen ringer hele dagen og det er ikke like enkelt å komme igjennom. Det sitter heldigvis noen personer som prøver å hjelpe oss så godt de kan. Så har du mulighet så send oss heller en mail. [/i] Endret av cola_boy
Lenke til kommentar

tja, bestilte der for en stund siden, men fikk aldri no tlf. Beløpet ble reservert fra kontoen med en gang. men så forsvant det. Ikke no reservert ikke no trekt. Men snakket med daglig leder der (eneste som klarte å komme med skikkelige svar) og bestilinga mi var registrert.

Men gjorde kort prosess på den. Gadd ikke vente lenger så avbestilte

Lenke til kommentar

Hmm, det høres jo merkelig ut at en såpass seriøs bedrift som Telebutikken ikke klarer å levere varer.

Men et annet spm: Hvis jeg kjøper f.eks en mobiltelefon på telebutikken.no og finner ut at den må på sørvis. Kan jeg da levere den inn til en "virkelig" butikk, altså en virkelig Telebutikk?

Lenke til kommentar

Slik som komplett også kjører butikk og nettbutikk var for seg gjer Telebutikken det også i forhold til reklamasjon.

Det er fullt mulig å levere telefoner inn til service i ein fast telebutikk, men det blir på lik linje som om du hadde levert det direkte til reperatør sjølv, når du har kjøpt den på telebutikken.no.

 

mvh

JanEiirk

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kjøpte en T610 hos telebutikken på Bergen Storsenter på fredag.

Da jeg fikk den var det en svart flekk på linsen som ikke gikk vekk så

den fikk jeg byttet. Var først på Telekiosken, men der var han som jobbet der

for opptatt på ba.no så han orket ikke å reise seg en gang. Det er dårlig service.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...