Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er ISDN kjappere enn ADSL?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg håper du tuller nå. ISDN har en hastighet på 64kb/s. ADSL går som regel fra 704kb/s og oppover. Du kan få en adsl 704/128 linje for rundt 350 kr i måneden. Det var altså ikke noe godt tilbud.

(Men jeg regner med at du tuller)

ISDN har er en mye bedre stabilitet og ISDN er mye bedre enn en modem linje, med tanke på respons og latency.

 

1000kr er rimelig for en kvalitets linje

 

8*24*31 gir 5952kr for tellerskritt i en mnd

5952-1000 = 4952kr

Du sparer altså 4952kr på å ha fastlinje (forutsatt at du er såpass mye på nett)

 

Jeg annbefaler deg denne linjen

Lenke til kommentar
Jeg håper du tuller nå. ISDN har en hastighet på 64kb/s. ADSL går som regel fra 704kb/s og oppover. Du kan få en adsl 704/128 linje for rundt 350 kr i måneden. Det var altså ikke noe godt tilbud.

(Men jeg regner med at du tuller)

ISDN har er en mye bedre stabilitet og ISDN er mye bedre enn en modem linje, med tanke på respons og latency.

 

1000kr er rimelig for en kvalitets linje

 

8*24*31 gir 5952kr for tellerskritt i en mnd

5952-1000 = 4952kr

Du sparer altså 4952kr på å ha fastlinje (forutsatt at du er såpass mye på nett)

 

Jeg annbefaler deg denne linjen

Og det gjør du uten å spørre om han har mulighet til å få ADSL???!? :dontgetit:

 

 

Sitter han uten noen annen mulighet enn ISDN og må ha fast oppkobling er tilbudet bra men om han kan få ADSL suger tilbudet så intenst... bare utsagnet at ISDN er bedre enn ADSL :laugh::laugh:

Lenke til kommentar
ISDN har er en mye bedre stabilitet og ISDN er mye bedre enn en modem linje, med tanke på respons og latency.

 

1000kr er rimelig for en kvalitets linje

 

8*24*31 gir 5952kr for tellerskritt i en mnd

5952-1000 = 4952kr

Du sparer altså 4952kr på å ha fastlinje (forutsatt at du er såpass mye på nett)

 

Jeg annbefaler deg denne linjen

Jeg har vanskelig for å forstå at det kan rettferdigjøre den enorme hastighets og prisforskjellen. En 704/128 linje koster som sagt ikke mer en 350 kr i måneden. Og er 11 ganger raskere enn isdn.

 

Edit: Forutsatt at han kan få ADSL selvsagt. Men hvis ikke så skal du sitte ganske mye på nettet før det der lønner seg.

Endret av oifind
Lenke til kommentar
Jeg bor på majorstua og sitter HVERTFALL 1 TIME om dagen!

Hvis kvaliteten er så mye bedre som galihalen sier så skal jeg hvertfall kjøpe det.

 

Jeg har tilbud av BBB 64k er mer enn 10mbit (64/10 = 6,4)!!!! dette gir 6.4 ganger så høy hastighet

Er du inntresert i å betale 8000.- mer i året for en mye tregere linje så kan du da bare gjøre det!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...