Gå til innhold

Hjelp System32/system filen slettes automatisk


Anbefalte innlegg

WINXP HOME EDITION: Nå er jeg rett å slett forbanna , jeg har måttet formatere pc'en 3ganger på en dag!!! Det har seg sånn at hver gang jeg har restarta 3 eller mer ganger , er det en feil med fila Windows/System32/system , Dette kan vel umulig være virus fordi jeg har verken besøkt noen "usikre sider" eller brukt download programmer , Noen som vet en forklaring på dette , eventuelt en permanent løsning! Det er veldig irriterende å måtte reinstallere pc'en vær gang jeg skal spille warcraft eller hver gang jeg skal oppdatere hjemmesida. OBS: Jeg har winxp home edition (Kjøpt) som jeg har fått lånt av en kammerat , hans datamaskin fungerer helt fint å han har brukt samme cd'en? Noen som vet et eller annet som kan hjelpe? har tenkt på å muligens Installere 2 windowser osså bare kopiere fila over til den andre når den ene klikker , men fila system er umulig å kopiere... HJELP MEG UTEN PC ER LIVET MITT INGENTING :thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Er det dll filen eller er det en exe fil som slettes automatisk, for det er kjent at virus legger seg inn som system.exe i system32 mappa for å skjule at det er et virus. Ellers så vil jeg tro at det er noe defekte cder du kan ha innstallert fra siden det hender tre formateringer på rad. Avinnstallert alt unødvendig og sjekk om det fortsatt monger seg, hvis ikke så er det et program som har en intern konflikt med windows.

 

Edit: Eller mener du før windows har bootet ferdig, før login screenet kommer, da er det noe konflikter med hardware.

Endret av eiriksen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Er det dll filen eller er det en exe fil som slettes automatisk, for det er kjent at virus legger seg inn som system.exe i system32 mappa for å skjule at det er et virus. Ellers så vil jeg tro at det er noe defekte cder du kan ha innstallert fra siden det hender tre formateringer på rad. Avinnstallert alt unødvendig og sjekk om det fortsatt monger seg, hvis ikke så er det et program som har en intern konflikt med windows.

 

Edit: Eller mener du før windows har bootet ferdig, før login screenet kommer, da er det noe konflikter med hardware.

Før login vinduet har kommet!

 

 

 

Jeg har også prøvd 4 forskjellige windows innstallasjoner både med og uten SP1 , formatert alt osv.

Endret av HanDerre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...