Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hackere fra Tiscali


Anbefalte innlegg

Da jeg surfet på nettet kom d opp meldinger om at norton internt sec. 2004 har stoppet en hacker angrep..
Når jeg trykker på den knappen som gjør at du kan finne hvor angrepet kommer fra sier norton at d e fra oslo.. Det stod også noe som lignet et internett adres og det stod noe med tiscali dsl e.l

Jeg har tiscali adsl..
Er d mulig at internettlevandøren min prøver å hacke meg?

Takker for alle svar!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da jeg surfet på nettet kom d opp meldinger om at norton internt sec. 2004 har stoppet en hacker angrep..

Når jeg trykker på den knappen som gjør at du kan finne hvor angrepet kommer fra sier norton at d e fra oslo.. Det stod også noe som lignet et internett adres og det stod noe med tiscali dsl e.l

 

Jeg har tiscali adsl..

Er d mulig at internettlevandøren min prøver å hacke meg?

 

Takker for alle svar!

Da kan du jo spørre deg selv, hva skal en isp hacke kunden sin for?

Lenke til kommentar
Da jeg surfet på nettet kom d opp meldinger om at norton internt sec. 2004 har stoppet en hacker angrep..

Når jeg trykker på den knappen som gjør at du kan finne hvor angrepet kommer fra  sier norton at d e fra oslo.. Det stod også noe som lignet et internett adres og det stod noe med tiscali dsl e.l

 

Jeg har tiscali adsl..

Er d mulig at internettlevandøren min prøver å hacke meg?

 

Takker for alle svar!

ikke dumt å utvide med litt mer informasjon om hva programmet sa, for all del kan det være ispen som sende oppdateringer elns

Lenke til kommentar
Det stod også noe som lignet et internett adres og det stod noe med tiscali dsl e.l

 

Jeg har tiscali adsl..

Er d mulig at internettlevandøren min prøver å hacke meg?

 

Takker for alle svar!

Du var ikke mye sikker, ser jeg. Det kan hende at en ISP sjekker folk om de har webserver kjørende eller fildelingsprogrammer eller FTP-server... Lengre enn det tror jeg ikke de (ISPene, hvilken som helst) går lengre enn det.

 

Tror heller ikke at det var et hacker-angrep. Hvis det var det, så var det nok en annen bruker som bruker Tiscali som ISP.

Lenke til kommentar
Kan ikke være sikker, men jeg tviler egentlig STERKT på at Tiscali som en seriøs bedrift ville hacke noe som helst.

En ting er sikkert, seriøse er de IKKE. Jeg har erfaringer som

har fått meg til å se på dem som nærmest kjeltringer, så det skulle fordundre meg nesten ikke forundre meg om det er Tiscali.

Men så dypt få vi da håpe de ikke har sunket :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...