Gå til innhold

Korleis er det å spele online med trådløst nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har prøvd hardware forumet, men for å vere meir sikker tenkte eg kunne spørre blandt gamer gjengen, då dette gjeld online gaming.

skal ha trådløst nettverk og den trådløse routeren skal vere i kjelleren(adsl modemet er der), og mi maskin oppe på loftet, 2 etasjer oppom. Ca 6-7 meter i høgde forskjell..

Går det greit å spele online med trådlaust nettverk? spela mykje warcraft 3 TFT samt andre online spel(dvs online speling er det eg driv med).

Det vil vell ikkje påverke noko serleg?

Eg vil gjerne ha tak i erfaringer og slikt, og gjerne linkar til gode routere(helst G-standard)

Spar meg for teite utsagn som dette: 3COM ER BESTT!!!! HAR DEN OG DEN RULER 2K!!

Takker Og bukker for svar.

---------------------------------------------------------------------------

Her er eit utdrag fra tidlegare post av meg på hw.no forumet:

Eg er mentalt hekta på War3 TFT og spelar på battle.net daglig.

sida foreldra mine er drittlei kabler som henger å slynger mellom 2 etasjer, bestemte dei at vi skulle ha trådløst nettverk..

det er to etasjer mellom ADSL-modemet(der den trådløse routeren skal stå) og mitt rom, derfor treng eg best mulig rekkevidde for å ungå meir lagg..

Har høyrt visse routere, detter ut av og til, då man må resette routeren for å få den online igjen..Dette er SVÆRT uakseptabelt sida eg ikkje vil ha disconnects :] (Mulig dette har vårte fiksa i nye firmwares, men uansett)

visse punkt som er greie å få med seg

- Innstalasjonen skal gå greit

- Erfaring er høgst velkomne

- Stabilitet og god rekkevidde(serlig rekkevidde)

- bur ikkje i eit mur hus

- skal vere godt egna til online speling (battle.net)

- bruka ikkje å overføre filer mellom dei to maskinene eg har heime(den andre er ei gammal p3 450 mz maskin)

- skal vere trådløs router(med porter)

routeren skal ikkje koste meir enn maks 1200 kr.. og det skal ikkje vere den asusen på komplett pga at den ikkje kjem før i slutten av februar.

håper nokon kan svare meg på dette..for eg vil ikkje kjøpe feil trådløs router som ikkje er egna til anna enn surfing

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merket tydlig at når jeg er hjemme hos Mor og Far at pingen på CS gikk opp etter at de skiftet til trådløs router. Husk at det ikke bare er den trådløse routeren det kommer an på, men du må også tenke på nettverkskortet. Har merket stor forskjell på forksjellige kort fra samme plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...