tkaase Skrevet 23. januar 2004 Skrevet 23. januar 2004 Hei Har kjøpt meg en minnekortleser av typen: Addonics IDE Digidrive. Som skal lese/skrive CF I+II, SM, MemStick, MicroDrv, mmc og SD. Når jeg monterer denne som primary slave (Har sjekket bios at dette stemmer), booter windows meget tregt, og fryser når jeg prøver å klikke meg inn på stasjonen. Den medfølgende programvaren gir bare meldingen om at jeg må fjerne minnekortene som står i leseren, selv om denne er tom... Kobler jeg fra leseren igjen er alt normalt. Maskinen: Psu: Chieftec 340W HK: Abit Kg7 Cpu: Amd XP1800 Ram: 2X256mb 2100 Hdd: 40Gb Seagate Baracuda (primary master) Optiske: -Aopen cd/rw -Nec cd/rw -Floppy-spøkelse Nett: 2 netverkskort Audio: Sb 5.1 Skjermkort: Asus Ge-force 4 mx 64mb Os: Windows XP pro + sp1 Kan det være Psu'en som er for liten eller annet bug? Mvh TK
veloek Skrevet 23. januar 2004 Skrevet 23. januar 2004 Prøv å kjør den på den andre IDE-uttaket din da.. mulig d virker da..
tkaase Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Skrevet 23. januar 2004 Har nok prøvd det du... samme tullet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå