Targamach Skrevet 23. januar 2004 Skrevet 23. januar 2004 Halla... Jeg har hatt pcen i ca. et år nå, men etter en stund begynte Sapphire 9700 å klikke.. ca. 2-3 ganger om dagen blacker kortet ut og pcen får klikk.. Komponentene mine er i signaturen.. Er det flere som har dette problemet, og kanskje vet en mulighet så jeg slepper å mase på webbutikken?
ØysteinI Skrevet 23. januar 2004 Skrevet 23. januar 2004 Passer vel best i kategorien om Skjermkort ?
norrick Skrevet 23. januar 2004 Skrevet 23. januar 2004 Har du renset viften/kjøleribben til VPU'en? Det kan forklare blackouten for det samles mye støv og skitt rundt kjøleren og det fungerer som en varmeisolator. Når PC'en din "blacker" ut hører du at maskinen går videre i spill/musikk/filmer? Om det er tilfellet så kan feilen ligge en annen plass.
Targamach Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Skrevet 26. januar 2004 Spill og annet fortsetter ikke etter krasjen.. Sorry.. jeg tenkte ikke på at det var hovedkort, prossor og minne Jeg la inn ett innlegg samtiden som denne så..
Gef Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Flytter dette topicet, da dette passer bedre under Skjermkort, skjermer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå