Gå til innhold

TES: The Über Weapon

Anbefalte innlegg

Daedric Dai-Katana er muligens det beste umagiske våpenet på spillet ja, hvis du ikke har Tribunal og Bloodmoon. Det har veldig bra damage, og masse enchant. Dessuten er det ett veldig raskt våpen.

Det finnes ett triks for å selge våpen til full pris. Gå til creeper (Caldera) og selg masse ting verdt så nærme 5000 som du kommer, men ikke over. Etter verdt har du så mye penger at du kan selge enn dyr ting og ta de til 5000 tilbake, for så og selge alle 5000 itemene èn og èn tilbake. Da har du fått full pris for det verdifulle itemet.

F. Eks.

Først selger jeg 10 x Sixth House Hammers.

Disse er verdt 5000 gold hver.

Så legger jeg ett item verdt 55,000 gold i merchant vinudet hans.

Da står det at han skylder deg 55000 gold.

Så tar du alle 10 SHH og legger de i ditt inventory vindu.

Da står det at han skylder deg 5000 gold.

Selg.

Nå fikk du 5000 gold og 10 SHH av Creeper.

Nå selger du bare alle hammrene tilbake til Creeper, èn om gangen, til alle er borte.

Da har du fått nøyaktig 55000 gold for itemet.

Repeter dette for alle items verdt over 5000 gold.

Kanskje litt feigt gjort, men men. Personlig har jeg skaffet meg over 1,000,000 gold med denne tekniken.

Videoannonse
Annonse
Daedric Dai-Katana er muligens det beste umagiske våpenet på spillet ja, hvis du ikke har Tribunal og Bloodmoon. Det har veldig bra damage, og masse enchant. Dessuten er det ett veldig raskt våpen.

Det finnes ett triks for å selge våpen til full pris. Gå til creeper (Caldera) og selg masse ting verdt så nærme 5000 som du kommer, men ikke over. Etter verdt har du så mye penger at du kan selge enn dyr ting og ta de til 5000 tilbake, for så og selge alle 5000 itemene èn og èn tilbake. Da har du fått full pris for det verdifulle itemet.

F. Eks.

Først selger jeg 10 x Sixth House Hammers.

Disse er verdt 5000 gold hver.

Så legger jeg ett item verdt 55,000 gold i merchant vinudet hans.

Da står det at han skylder deg 55000 gold.

Så tar du alle 10 SHH og legger de i ditt inventory vindu.

Da står det at han skylder deg 5000 gold.

Selg.

Nå fikk du 5000 gold og 10 SHH av Creeper.

Nå selger du bare alle hammrene tilbake til Creeper, èn om gangen, til alle er borte.

Da har du fått nøyaktig 55000 gold for itemet.

Repeter dette for alle items verdt over 5000 gold.

Kanskje litt feigt gjort, men men. Personlig har jeg skaffet meg over 1,000,000 gold med denne tekniken.

For å gjøre det lettere kan du jo bare laste ned/lage en mod som gir han mye mer penger, eller du kan bruke fjuskekoder (konsoll). Det går jo på akkurat det samme, og du sparer tid.

Så kommer spørsmålet: Skal man da regne Creeper som en slags fjuskekode?

Mitt beste våpen er en Daedric claymore som vanligvis gjør 40-60 dmg? Men jeg har enchanta den så den gjør 70-90 fire damage i tilleg:P

Ellers har jeg jo selvfølgelig hopefire og det andre våpenet du får..

Holder nå på å skaffe meg azuras star, så skal jeg fange Dagoth Ur's soul, og fixe litt på en Daedric Dai Katana jeg nettopp fant!

H.kon

Endret av H.kon
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...