Gå til innhold

Shuttle del


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Hva med å legge til en et eget board angående Shuttle og andre barebones? I stedet for å ty til dedikerte forum som Sudian kan folk heller bare henvende seg her. Det blir mer og mer populært og folk lurer stadig vekk på ting angående disse boksene. Med tanke på at konstruksjonen på disse er litt annerledes kan folk få en egen del å lure på ting i, istedet for å ty til andre boards hvor ikke alle vet.

 

På web-design delen her på hardware er det nesten som et lite samfunn, det samme gjelder Shuttle delen på Sudhian. Så hvorfor ikke lage et lite samfunn til hvor alle Shuttle/barebone interesserte kan samle seg og diskutere forskjellige modeller, modding og bygging?

 

Sounds perfect to me.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (ballemann @ 26/01/2004 : 19:44)
vel det er like mange som har geforce kort, så hvorfor ikke lage en egen avdelig for det også :roll: synes det er for mange avdelinger allerede jeg...

mm kan jo åpne en "seksjon" for barebones eller mini-tx eller HTPC.

Det blir jo bare mer og mer populært, bygger en htpc selv.. en liten koslig en.

 

Ingen forslag er dumme, slik lærer man på barneskolen..

Lenke til kommentar

QUOTE (ballemann @ 26/01/2004 : 20:44)
vel det er like mange som har geforce kort, så hvorfor ikke lage en egen avdelig for det også :roll: synes det er for mange avdelinger allerede jeg...

Skjermkort og skjermer finnes allerede. Trenger ikke fler steder for å ha krangler mellom ATi og Nvidia. Barebone del hadde vært tingen :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

QUOTE (yummy @ 26/01/2004 : 22:53)
Synes det er nok kategorier som det er - vi kan ikke ha kategorier for alt mulig, så vi må sette grensene et sted. Dersom behovet blir større, kan vi imidlertid ta en vurdering på det.

Syns behovet er ganske stort jeg. Mangen som sender pm og spør på "Hjelp, jeg skal ha pc".

Lenke til kommentar

Selv om jeg er enig med Yummi vedr. det at forumet får vel mange katogorier så synes jeg at opprettingen av en barbone katogori er et "must".

La oss heller kvitte oss med noen av "offtopic" katogoriene eller hele "dritten" offtopic for den saks skyld. :thumbdown:

Salget av barbone systemer har eksplodert og bruken er i endel tilfeller litt på siden av en "ordinær" pc. Jeg tenker da spesielt på bruk i forbindelse med tv/stereoanlegg og det dette medfører av krav til støy/kjøling, betjeningskomfort etc.

 

PLEASE :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

QUOTE (TheMatrix @ 27/01/2004 : 21:38)
Selv om jeg er enig med Yummi vedr. det at forumet får vel mange katogorier så synes jeg at opprettingen av en barbone katogori er et "must".
La oss heller kvitte oss med noen av "offtopic" katogoriene eller hele "dritten" offtopic for den saks skyld. :thumbdown:
Salget av barbone systemer har eksplodert og bruken er i endel tilfeller litt på siden av en "ordinær" pc. Jeg tenker da spesielt på bruk i forbindelse med tv/stereoanlegg og det dette medfører av krav til støy/kjøling, betjeningskomfort etc.

PLEASE :dribble:

Pretty please with sugar on top!

 

Helt enig med TheMatrix!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...