meastp Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Hei! Jeg (tror) jeg har funnet ut at 120GB-diskene gir flest GB/kr, og derfor hade jeg tenkt å satse på en sånn. Jeg har ikke hovedkort som støtter S-ATA, i og med at harddisken jeg skal kjøpe ikke skal være så fryktelig dyr, orker jeg ikke investere i et S-ATA kort. Jeg ser at mange favoriserer Samsung-diskene, ihvertfall blant de siste 160GB-diskene. Jeg tenkte på 8MB cache, og så "pen" balanse støynivå/ytelse som mulig, da den høyfrekvente lyden fra Western-disken holder på å ta livet av meg Prisguiden sier at Samsung, Barracuda og Western Digital ligger på omtrent samme nivå i pris, og derfor lurer jeg på hvilken harddisk jeg burde velge. mvh, Mats Taraldsvik
P4niX Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Dersom du vil ha mest for pengene velger du helt klart en 160GB eller en 200GB. Dersom du vli ha minst mulig støy er seagate barracuda et godt valg. Ellers har både WD og maxtor gode disker.
Sirillion Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Heisann Gå på PSData.no og velg de diskene du vurderer og klikk "Sammenlign". Så kan du gjøre deg opp en egen mening ut fra det -Neo
JohndoeMAKT Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Du bør også vurdere Hitachi 7k250 diskene. www.storagereviw.com
RS2000 Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Segate Barracuda 7200.7-serien er superstille og fås i utgaver opptil 160 GB, både med 2 og 8 MB Cache. Min Seagate høres nesten ikke.
meastp Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Skrevet 22. januar 2004 da går jeg for en 160GB.... seagate, tenker jeg..... takker for alle svar
PC^2020 Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 mine 3 X 80 gb WD disker lager ikke så mye lyd, de lager mye lyd viss de er kalde.. (faktisk ) Men har et par sånne 160 samsung på en ftp server, de er ganske gode.. stabile og raske, samt. lite lyd. syns du skal gå for dem eller WDC, seagate blir jo varmt som et stekt potetskall.
Stig-Arne Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 min seagate 120 barracuda 7.7200 klarer jeg ikke å høre om den jobber eller ikke. Begynner av og til å lure på om Windows lastes i det hele tatt. Klarer heller ikke å se på hdd lampa om den jobber. Så plutselig er Win oppe å kjører..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå