Gå til innhold

Knights of the Old Republic - Light\dark


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Spoiler*

 

Uff, jeg prøvde også å runne det på Dark Side. Greide det ikke :cry:

 

Ble oppriktig lei meg da jeg fullførte det Matale-missionet med han som mistet sønnen hans. Var jeg ond så var jeg ond og derfor endte det først med at jeg prøvde å selge boka til den gamle fyren for så å lyge til han og få alle drept. Uff, nei, det og mye annet gikk emg for dypt inn på samvittigheten. Jeg er nok lagd for å bare spille light side tror jeg :p

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Bare lurer, får man like mye XP bestandig for å ta "dark side" valgene som light side?

Spiller som dark side nå, men sliter litt med samvittigheten jeg også enkelte ganger hehe. En gang måtte jeg faktisk reloade og gjøre om samtalen som light side fordi jeg følte meg så råtten. Da stjal jeg den "wraid bone plate" fra dama på tatooine istedet for å kjøpe den så hun fikk penger til å komme seg vekk.

Lenke til kommentar

Hehe. spilte selv på Dark side. Jeg må være enig i det spiller sterkt på samvittigheten å være dark side. Det gikk lettere etterhvert å være så stygg mot folk. Jeg endte opp med at markøren stod helt på dark side :) Det er nok mer forfyllende å spille på light side, men det er jo dark side som ruler. Hadde JEG vert der irl hadde jeg vert en sith lord og ikke en jedi knight.

Lenke til kommentar

Snart ferdig med Malak nå, er pure llightside. En ting som slo meg var at det blir voldsomt mye repetisjon i det du sier den siste timen...

 

step over, into the light

det er ikke for sent

step over, into the light

det ER ikke for sent

step over, into the light

det er IKKE for sent!

step over, into the light

DET ER IKKE FOR SENT FOR SVARTE HELHEIMEN!!!!!!

STEP OVER FFS!

sånn, ja. takk.

Lenke til kommentar

Tror det skal være passe håpløst å holde personen nøytral gjennom hele spillet. Nesten alle questene har jo enten dark/light side ending. Da skal du tenke rimelig hardt for å holde balansen. Mye reloading og quicksaving..ødelegger liksom spillet da.

Kjekt med han Jedi'n man plukker opp på Kashyyyk, som er "grå". Kan gi ham like mye dark og light side powers.

Lenke til kommentar
Kjekt med han Jedi'n man plukker opp på Kashyyyk, som er "grå". Kan gi ham like mye dark og light side powers.

Skuffa alle mulige darkside-powers på Jolee når jeg var lightside, han hadde fine powers på lvl 20 - problemet er bare at han ikke vil bruke dem, det er tydeligvis ikke i skriptet hans. Men uansett, grunnen til at jeg skuffa det inn på ham var at han er den eneste jedien du får som er i nærheten av darkside i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Kjekt med han Jedi'n man plukker opp på Kashyyyk, som er "grå". Kan gi ham like mye dark og light side powers.

Skuffa alle mulige darkside-powers på Jolee når jeg var lightside, han hadde fine powers på lvl 20 - problemet er bare at han ikke vil bruke dem, det er tydeligvis ikke i skriptet hans. Men uansett, grunnen til at jeg skuffa det inn på ham var at han er den eneste jedien du får som er i nærheten av darkside i det hele tatt.

Øh, hu dama som du skal drepe eller redde i det tredje Jedi-treningsoppdraget er jo evil da. Jeg brukte hun til alle de fete tricksa :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...