Gå til innhold

beste skjermkort til rundt 1000,-?

MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan noen si meg et bra skjermkort til rundt 1000,-??? Trenger et bra et, men har ikke lyst å bestale for mye...

Hva skal det brukes til da?

Skal brukes til spilling, men gidder ikke betale så mye, men det må støtte DirectX 9.

Skrevet
Kan noen si meg et bra skjermkort til rundt 1000,-??? Trenger et bra et, men har ikke lyst å bestale for mye...

Jeg hadde brukt et par hundre mer for å få et mye bedre kort, men det ser du selv. Tror det kortet er ok, men ikke den beste ytelsen da :yes:

Skrevet

Jeg hadde brukt et par hundre mer for å få et mye bedre kort, men det ser du selv. Tror det kortet er ok, men ikke den beste ytelsen da :yes:

beste ytelsen får du kun ved et xt elle ultra kort. han skulle ha et nerme 1000 kr

Skrevet

beste ytelsen får du kun ved et xt elle ultra kort. han skulle ha et nerme 1000 kr

Hvor mye koster et xt eller ultra kort da?

Skrevet
beste ytelsen får du kun ved et xt elle ultra kort.

Det blir egentlig feil og si det da..

eks:

et FX5900 slår et 9600XT

Kanskje jeg kjøper meg et Sapphire Radeon 9600XT :thumbup: . Det blir nok bra :thumbs: men det blir vel med 128mb.

Er det stor forskjell på et med 128 mb ram å et med 256 mb ram?

Skrevet

etter de testene jeg har lest så har visst ikke 128 mb og 256 mb så stor forskjell på spill nå til dags.... men kanskje det lønner seg å ha det til kommende spilll ? :)

bare en tanke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...