Gå til innhold

Endelig!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har et spørsmål angående akkurat det så jeg bare fyrer løs:

hva slags program skal jeg bruke eller trenger jeg en slags codec får å åpne disse filene?

får jeg tror jeg har SVCD filmen.. i alle fall så har jeg 4 deler, og hver av dem var på 700-800 mb husker ikke..

kall meg gjerne n00bs, men det hadde vært kjekt å fått vite dette.. så takk på fohold :smile:

screener er IKKE at man holder kameraet i en kinosal og tar opp, men derimot noe som f.eks TV3 N får av produsenten slik at de kan lage egen reklame av filmen, som regel så tar tv-selskapene standarden som de får (altså en reklame ALLEREDE ferdigklipt uten tekster osv). men muligheten er der for å lage egen reklame. selskapet må være sertifisert til å distrivuere reklamen, ellers får de seff ikke screener'n.

jeg har screenern selv, med 7xxmb pr fil (4 filer).

Fekk tak i sånn cam-sak (filma på kino) eit par dagar etter at eg var på premieren :grin:

Får vel finna meg denne SVCD tingen eg og kanskje, men berre i påvente av at DVD'n komme i butikkane.. KONGE film :smile: (men bokå e bedre..)

btw. den er vel kanskje litt i gråsona denne diskusjonen, men ingen har klaga enda, så eg diskuterer livlig i vei!

logotop.jpg

[ Denne Melding var redigert av: DoMind på 2002-03-12 11:11 ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...