lure Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 Et lite spørsmål bare. jeg har en nec 1100a. Brenner den bare på 2,1 hastighet? Eller er det noe med programet jeg bruker(nero)? Jeg får bare opp et alternativ på brenne hastighet
Lch Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 1X, 2.4X og 4x. Hvis du bare får opp ett, er det hastigheten platen er godkjent for. Du kan vel brenne på lavere hastighet, muligens.
lure Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Skrevet 21. januar 2004 Nei, der tar du feil LarsC. Jeg har kjøpt desse platene her:Plextor DVD R media 5pk 4,7GB 4X JC. Og jeg får opp bare et alternativ..
Lch Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 Det er ikke sikkert programmet ditt og brenneren din vil brenne på den hastigheten som står på pakken ... Bare spør de som har NEC-1300. Om du trenger en firmware-oppgradering eller noe annet, det vet jeg ikke. Men last ned DVD Decrypter og evt. DVD Indentifier og se hva det sier.
lure Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Skrevet 21. januar 2004 ok. Jeg har nero. Skal prøve med dvd Decrypter .. Takk for kjapt svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå