Gå til innhold

Funky jay Z låt på radioen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en låt som var en gjenganger på radioen for ei lita stund siden. Jeg er nesten helt sikker på at det var Jay Z (feat noen andre..)

Skikkelig kewl låt. Noen som har en ide hvilken det kunne være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jay Z

- Change Clothes

- Snoopy Track

- I Just Wanna Love You

- Lucifer

- The Watcher 2

- Big Pimpin'

Fra øverst til nederst for hva som virker mest sannsynlig... Hvis ikke det er noen av de... vel... si ifra :p

Skrevet

Jay Z feat. M.O.P - You Don't Know

Jay Z feat. Eminem - Renegade

Jay Z feat. Memphis Bleek - 2 Many Hoes

Jay Z feat. Lenny Kravitz - Guns & Roses

Begynner å bli litt tom for forslag nå :p Hvis det ikke er noen av de kan du kanskje prøve å være litt mer spesifikk?

Skrevet
Du tar ikke feil av Jay-Z og Sean Paul da...

San Paul og Beyonce - Baby Boy

Du sier noe der... Personlig har jeg ikke hørt så mye til Jay Z på radioen... i allefall ikke en fast gjenganger (utenom Bonnie & Clyde)

Skrevet

Nei, jeg tar ikke feil med Jay Z og Jean Paul. Dessuten skulle vel Jean Paul være den siste som jeg skulle blande sammen med noen som helst! Duden kan jo ikke å snakke. Takler ikke trynet på han, selv om han har kanskje et par fengende :p

For å PRØVE å være litt mer spesifikk;

Tror navnet har noe med funky rap eller music eller noe sånt.

Ikke sikkert den har "funky" i navnet sitt i det heletatt, men et navn som minner?

Husker da jeg hørte den på radioen; "Oi DEN må jeg skaffe meg!" tenkte jeg. Har hørt den to ganger på radioen.. og jeg hører ikke mye på radio..

Trur det var Are og Odin som sendte den ene gangen..

Skrevet

Jay-z - Girls girls girls?

--=-- - it's a hard knock life?

--=-- - Big pimpin?

--=-- - Cross the border?

--=-- - izzi (H.O.V.A)

Eller så kan det være så mange! Han kom ut med en "Best of both world" cd med R-Kelly.

Skrevet

Om ikke annet, så er Jay-Z - Heart Of The City (Ain't No Love) en riktig smørsang, med bra sample og fet beat.

Ellers, to ting

1) Kjøp Blueprint, den er pensum

2) Vi har et eget forum for dette, i off-topic

: )

Skrevet (endret)

Kanskje det var frontin'? den er jo Jay-Z feat Pharell... kanskje den heter Pharell feat jay-Z i noen radiokanaler....?

Endret av JonasGab
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...