Gå til innhold

Hovedkort til Xbox


kontravass

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror alle de de ødelagte xbox´ene på qxl har deffekt hoveddkort. Det billigste for deg er å selge din ødelagte xbox og kjøpe en ny på f.eks elkjøp. Selg så spillene du får med her og evt. håndkontrollen. Plutselig så ble ikke uhellet ditt så dyrt. Regner med du har ødelagt den under innstalasjon av mod-chip? Kanskje du skal overlate denne delen til de som har peiling på dette neste gang ;)

Lenke til kommentar

Det er jo mange forskjellige defekter på den xboxene som selges på qxl! Alt fra strømforsyningen til DVD rommen og hovedkortet. Vurderte en stund å kjøpe meg en defekt xbox via qxl men slo fra meg hele tanken da disse maskinene som regel kommer på en prislapp rundt 1000 kr (er vel folk som kjøper dem og modder dem så selger dem og tjener en del...).

Lenke til kommentar
Tror alle de de ødelagte xbox´ene på qxl har deffekt hoveddkort. Det billigste for deg er å selge din ødelagte xbox og kjøpe en ny på f.eks elkjøp. Selg så spillene du får med her og evt. håndkontrollen. Plutselig så ble ikke uhellet ditt så dyrt. Regner med du har ødelagt den under innstalasjon av mod-chip? Kanskje du skal overlate denne delen til de som har peiling på dette neste gang  ;)

Bingo! :blush:

 

Nå gjorde jeg det ikke selv da. Har en på jobben som har moddet et par fra før, og han sa det var greit. Selv jobber jeg i faget og er vant til hardware, men det hjelper lite når man har 10 tommeltotter når det kommer til lodding ;-)

 

- Det blir vel en runde for å kjøpe ny X-box, og til dere andre som lurer på modding, så anbefaler jeg å betale de som annonserer med at de KAN faget.

I mitt tilfelle så hadde det blitt mye rimligere.

 

Nå var det heller ikke penger som var årsaken til at jeg ikke lot proffesjonelle folk gjøre det, så det gjør det hele ekstra ergerlig :angry:

Lenke til kommentar

jeg har ikke ødelagt xbox, men han som chippa den for meg(har visst gjort over 1oo stk elns) han har ikke gjort en ordentlig jobb....først måtte ha nlodde på nytt en gang, deretter enda en etter en stund...og til slutt for 3 gang på nyttårsaften faktisk.. men ALIKEVEL funker ikke chip'en...det er dårlig lodding/skittent lodde-utstyr som jeg tror er grunnen til at min ikke funker...den ene ledningen fester seg ikke :no: foreløpig har jeg ikke fått kontakt med fyren(uten å nevne noe navn,... annet enn at det var en her på forumet som gjorde det..) ..det synes jeg er litt rottent...virker som om han ignorerer meg siden han ikke får til å lodde ordentlig..

 

..så igjen..velg chipper med "omhu" eller noe i den duren...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...