vortex Skrevet 14. august Skrevet 14. august Her kan vi anbefale programvare for linux distroer Forklar kort hva programvaren er eller hva den gjør Skriv hvilken distro du bruker programvaren på og hvilken pakkebrønn ( fks AUR, Flatpak / Flathub, deb, rpm osv ) Legg ved en screenshot Shortwave: Internettradio med tusenvis av kanaler, noen streamer meget dårlig kvalitet, andre kanaler sender i 320 mp3 kvalitet, jeg finner det nyttig i en hverdag styrt av algoritmer Distro: CachyOS Flatpak 3
tflovik Skrevet 15. august Skrevet 15. august Shortwave er bra, den har jeg brukt i mange år på Linux. 1 1
vortex Skrevet 15. august Forfatter Skrevet 15. august Metadata Cleaner: Trenger du å strippe filer for metadata? Da kan jeg anbefale Metadata Cleaner. Distro: CachyOS Flatpak 1
vortex Skrevet 16. august Forfatter Skrevet 16. august Sniffnet: Vil du gjerne ha litt mer oversikt over internett trafikken på pcen din? Da kan jeg anbefale Sniffnet Distro: CachyOS AUR Kan også lastes ned direkte fra: https://sniffnet.app/ 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå