Gå til innhold

Skal ha ny mobil. Helst kamskjell...


TSM

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å kjøpe meg ny mobiltelefon, og da helst en kamskjell-telefon. Har lenge tenkt på Samsung E700, men denne er jo helt umulig å få tak i.

 

Har også vurdert Panasonic X70 og LG G7100, men prisen på disse er kanskje litt i drøyste laget. Men det er jo kule telefoner da. :yes:

 

Noen som har noen andre telefoner og anbefale? Gjerne billigere... Trenger ikke å være blant de nyeste, men MMS er et krav!! :) Er ikke så farlig med blåtann og andre "hi-tech"-funksjoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
z600, den er jo som T610 bare i kamskjell! :roll:

Z600 er ikke som EN T610, den er som TO T610 som er limt sammen! Ufyselig stor den Z600 altså, litt vell stor å ha i lomma! Gå heller for LG7100 eller Samsung E700... :yes: (Hvis ikke det små ekstra funksjonene som Z600 har er veeeeeldig viktig da....) (noe de ikke er ;) )

Lenke til kommentar

skal du ha en billig; men kul klapptelefon-mobil så er Lg G5400 valget...

LG G5400 info

laveste pris er 2200 kr... (på internett)

kul mobil til over halve prisen til e700...

Skal du ha litt mere tech så ville jeg anbefale z600, men ikke X70; siden den mangler java... ;)

Ville ellers heller ha gått for LG 7100 hvis z600 blir forstygg og g5400 utenfor søkelyset siden den mangler kamera....

Den siste jeg ville ha valgt er e700; ja den ser kul ut; men som mobil er den noe dritt.... Masse rare ting som er så plagsomme at jeg ikke kan sette ord på d... Itillegg sparer du ca. 500 kr iforhold til e700 :p

 

EDIT: skal du ha kamera????

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
z600, den er jo som T610 bare i kamskjell! :roll:

Z600 er ikke som EN T610, den er som TO T610 som er limt sammen! Ufyselig stor den Z600 altså, litt vell stor å ha i lomma! Gå heller for LG7100 eller Samsung E700... :yes: (Hvis ikke det små ekstra funksjonene som Z600 har er veeeeeldig viktig da....) (noe de ikke er ;) )

Kaller du blåtann og trippelband for "små ekstra funksjoner"???

Tøys og tull. dessuten er ikke Z600 *så stoooor* og er dessuten ikke for stor til og ha i lomme.

Lenke til kommentar

Triband er litt mindre viktig hvis man ikke reiser utenfor europa....

Trippelbånd er vel forholdsvis ubrukbart for de aller, aller fleste... hvor mange er det som reiser til USA og har bruk for å ha med seg mobilen sin? Ikke så mange.

 

Dessuten er det jo snart umulig å komme inn i landet.. som hu derre USA-ambassadedama sa på tv.. spiller ingen rolle om du er grønn, svart, hvit, rød, oransje, rosa eller gul.. de kan sende deg rett tilbake om du prøver å smile til passkontrollen og tollen når du kommer... !!!

Lenke til kommentar
skal du ha en billig; men kul  klapptelefon-mobil  så er Lg G5400 valget...

LG G5400 info

laveste pris er 2200 kr... (på internett)

kul mobil til over halve prisen til e700...

Skal du ha litt mere tech så ville jeg anbefale z600, men ikke X70; siden den mangler java...  ;)

Ville ellers heller ha gått for LG 7100 hvis z600 blir forstygg og g5400 utenfor søkelyset siden den mangler kamera....

Den siste jeg ville ha valgt er e700; ja den ser kul ut; men som mobil er den noe dritt.... Masse rare ting som er så plagsomme at jeg ikke kan sette ord på d...  Itillegg sparer du ca. 500 kr iforhold til e700  :p

 

EDIT: skal du ha kamera????

Virket til å være en telefon som er midt i blinken for meg.

Blir nok denne eller G7100 (pga. kamera som egentlig hadde vært artig å ha). Mest sannsynlig G5400 siden den er billigst.

Noen som har noe å anbefale/utsette på noen av disse telefonene utenom det som er blitt nevnt?

Lenke til kommentar
skal du ha en billig; men kul  klapptelefon-mobil  så er Lg G5400 valget...

LG G5400 info

laveste pris er 2200 kr... (på internett)

kul mobil til over halve prisen til e700...

Skal du ha litt mere tech så ville jeg anbefale z600, men ikke X70; siden den mangler java...  ;)

Ville ellers heller ha gått for LG 7100 hvis z600 blir forstygg og g5400 utenfor søkelyset siden den mangler kamera....

Den siste jeg ville ha valgt er e700; ja den ser kul ut; men som mobil er den noe dritt.... Masse rare ting som er så plagsomme at jeg ikke kan sette ord på d...  Itillegg sparer du ca. 500 kr iforhold til e700  :p

 

EDIT: skal du ha kamera????

Virket til å være en telefon som er midt i blinken for meg.

Blir nok denne eller G7100 (pga. kamera som egentlig hadde vært artig å ha). Mest sannsynlig G5400 siden den er billigst.

Noen som har noe å anbefale/utsette på noen av disse telefonene utenom det som er blitt nevnt?

LG G5400 har et veldig bra pris/what-you-get forhold da... Mye for penga... Grei telefon...

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler E700 , fikk den igår og selv om det kanjse er litt tidlig å "påstå" at den er best så digger jeg den!  :thumbs:

softwaren er jo helt elendig...

har du foresten prøvd z600 lengre enn 10 min :roll:

er ikke alle som syntes SW på E700 er så elendig.... Som www.dintelefon.no

 

Software:

 

Brukergrensesnittet i Samsung sine telefoner har alltid vært enkle og for de med fargeskjerm – meget lekre. E700 er intet unntak. Jeg bruker til vanlig Sony Ericsson, men hadde ingen problemer med å betjene denne telefonen i det hele tatt. Menyen er fargefull og oversiktlig og man får nesten hele tiden muligheten til å trykke på ett tall for å komme til sitt valg raskere. Det er en fryd å se hvor kjapt telefonen reagerer på tastetrykk og kommandoer. Det er aldri noen ventetid, og man kan avbryte alle handliger lynkjapt.

Endret av mphones
Lenke til kommentar
Jeg anbefaler E700 , fikk den igår og selv om det kanjse er litt tidlig å "påstå" at den er best så digger jeg den!  :thumbs:

softwaren er jo helt elendig...

har du foresten prøvd z600 lengre enn 10 min :roll:

er ikke alle som syntes SW på E700 er så elendig.... Som www.dintelefon.no

 

Software:

 

Brukergrensesnittet i Samsung sine telefoner har alltid vært enkle og for de med fargeskjerm – meget lekre. E700 er intet unntak. Jeg bruker til vanlig Sony Ericsson, men hadde ingen problemer med å betjene denne telefonen i det hele tatt. Menyen er fargefull og oversiktlig og man får nesten hele tiden muligheten til å trykke på ett tall for å komme til sitt valg raskere. Det er en fryd å se hvor kjapt telefonen reagerer på tastetrykk og kommandoer. Det er aldri noen ventetid, og man kan avbryte alle handliger lynkjapt.

Dette er jo ikke no proff telefon med avansert teknologi!

Fysj!

Er flau på samsung sine veier!

 

Edit: den skulle ikke kostet så mye som den gjør! overpriset i stooor grad

Endret av haddis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...