Gå til innhold

Angrer de idag tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker jeg gikk på barneskolen, læreren tvingte oss til å være der, han kastet ryggsekker i lufta hvis noen var for umulige, og så kastet han kritt på meg en gang fordi jeg så ut av vinduet. Når jeg vokste opp, så var det alltid "skole og samfunn" med pappa også, det var liksom aldri noe kosetid, husker jeg gikk rundt og så på andre hus og ønsket meg vekk. Jeg spiste reker med foreldra idag, virker som pappa angrer litt på livet sitt når det gjelder dette, han fikk ikke konvertert meg til samfunnet uansett, det er jo greit nok, men vi fikk liksom aldri noe koslig i sammen.

Tror dere lærerne angrer idag også når man ser hvor ille samfunnet har blitt, jenter skal jo uttrykke seksualitet også for enhver pris, jeg må unngå hver sex hver dag nesten når jeg handler mat til og med. Folk flest bare kjører biler, de er jo ikke sosiale. Og fremtiden blir bare at folk lever hver seg i hus og ikke snakker sammen nesten. Så mye for å tvinge oss

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samfunnet er vel ganske annerledes fra miljø til miljø, familie til familie, sted til og sted og skole til skole. Trist å høre at du aldri fant et sted som passet for deg i samfunnet eller at du ble "konvertert", og trist at det var en del uenigheter mellom deg og faren din.
Han ønsket deg nok bare det beste for deg, for at du skulle ha det bra når du ble eldre ..og han ikke er her lenger. Og han angrer sikkert på at dere ikke hadde mer kvalitets tid og alt for mange krangler. Men koselig å høre at dere spiser reker og snakker sammen likevel.

Aner ikke hva læreren din tenker eller angrer på, eller om han i det hele tatt husker deg. De lærerene, de har jo ganske mange elever å forholde seg til gjennom et helt yrkesliv så er vel ikke så lett å huske flere tusen barn og ungdommer.

Kjøpesentere, parker, bowlinghaller, konserter, turstier, utesteder, treningssentere, pubber, arbeidplasser med kollegaer og kunder ++.
Det er mange steder man kan sosialere og snakke med andre, man må bare komme seg dit og møte de andre som også er åpne for å snakke litt. Men er også enig med deg at samfunnet har blitt mye mer lukket siden internet og mobiltelefonene ble en del av livene våre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...