Gjest 0eb12...61d Skrevet mandag kl 08:31 Skrevet mandag kl 08:31 Hei, jeg vurderer å starte ENK og montere / utføre service på luft-til-luft varmepumper i fredrikstad. Har 8 års erfaring som bilmekaniker. Men før jeg evt. tar f-gass kurs osv så lurer jeg på om noen jobber innen det samme i nærheten som vet hvor mye tilgang det er på jobb?. Litt kjedelig å ta kurs og kjøpe inn verktøy for å så finne ut at det er mangel på jobber. Og hva er deres erfaringer generelt fra dette yrket? Anonymous poster hash: 0eb12...61d
Mato Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Tror jeg ville startet med å få jobb i et etablert firma, uten å kjenne markedet tror jeg det kan være vanskelig å finne kunder. Skulle jeg ha installert en pumpe hjemme og valget sto mellom et stort firma og en som jobber via enk ( som forresten er en dårlig idé, start AS fra starten ), så hadde jeg valgt det store firmaet. 4
IcedStrider Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Som Mato sier så hadde jeg valgt ett etablert firma selv hvis jeg skulle kjøpt. Men før du får etablert deg, så må du nok jage kunder på Mittanbud osv, samt være billigere enn de fleste andre, og husk å bruk annerkjente merker. Og utvid arbeidsområdet ditt til å ikke bare være Fredrikstad alene. Det er nok godt med tilgang på kunder. Hadde jeg drevet med det samme i Fredrikstad, så hadde jeg sagt det var dårlig tilgang med arbeid, for å slippe en konkurrent til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå