Gå til innhold

Hyundai Q17 og lydfunksjonen på denne skjermen.

Lurifaksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med det er en del som har denne skjermen.

Hvordan er lyden på den?

Er det andre enn meg der det er konstant skurring/susing, som går i takt med arbeidingen på PC-en?

Jeg bruker øretelefoner som er plugget i skjermen, og der er det konstant relativt høy susing. Det er OK, og går an å leve med. Men når maskinen jobber, begynner suselyden/bakgrunnstøyen også å "jobbe". Og ikke nok med det, hvis det er en usb kabel koblet i skjermen, er det en konstant høyfrekvenslyd som er på grensen til hva som er mulig å holde ut med.

Er dette bare min skjerm? Eller er denne lydfunksjonen bare gjort som et eksperiment internt i hyundai på hvordan forskjellige signaler påvirker hverandre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selve skjermen (bildet) er jeg storfornøyd med, men det var bare dette lyd greiene jeg synes var utrolig dårlig. For meg er det ikke et stort problem, men hvis de skal lage det så dårlig, så ville det vært bedre å ikke ha det med. Er sikkert en del som har tenkt å bruke det.

Men var lyden et av problemene dine?

Hvis du husker at jeg nevnte et problem om at skjermen ikke ville slå seg på når jeg vekte maskinen fra standby, så var dette noe jeg løste med en innstilling i BIOSen.

Skrevet
Jeg hadde en lignende opplevelse med høytalerne mine, og det forsvant med en gang jeg dempet innlinjen i volumkontroll. Prøv det, kansje det funker :thumbup:

Har prøvd :no:

Men jeg lurte egentlig på om det skulle være slik. Det er vel flere enn oivind_dahle som har prøvd denne skjermen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...