Gjest a8edd...6d6 Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Den timelønnen jeg fikk kan jeg ikke se på listen på virke.no sine sider.. hvem kan jeg høre nærmere med for å vite om jeg har fått riktig lønn..? Hvorfor står det "lønnstrinn 6", og deretter "lønnstrinn 6*" med lavere timesats ? https://www.virke.no/tariff-og-lonn/finn-tariffavtale/landsoverenskomsten-hk/ Anonymous poster hash: a8edd...6d6
The Avatar Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Har du fått meir eller mindre enn tarifflønna? Lønna i overenskomsten gjeld berre for butikkar som også følger den tariffavtalen. Butikkar som ikkje har tariffavtale kan heilt fritt avtale lågare lønn enn garantilønna. Tilsvarande kan alle sjølvsagt betale meir enn garantilønna, også butikkar som er bunden av tariffavtalen. Det å betale meir enn garantilønna er eit typisk virkemiddel for å behalde dyktig arbeidskraft, og ikkje minst eit virkemiddel for å prøve å lokke til seg dyktige tilsette som jobbar andre stadar. Lønnstrinn 6 vart oppdatert med ny lønn for ca ei veke sidan, så akkurat no kan du sjå vekk frå den linja med stjerne*. Den linja der det står lønnstrinn 6* er lønna som var gjeldande fram til partane vart ferdige å forhandle den 3 juni. Så i perioden 01.04.26 til 03.06.26 så hadde tilsette i lønnstrinn 6 "gamal lønn" fram til dei vart einige den 3 juni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå