GuJoDy Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Etter flere år med Sony mobiltelefoner har jeg nå valgt å prøve Motorola. Før Sony gikk det slag i slag med Ericsson og Sony-Ericsson telefoner, så jeg kan vel sies å ha vært Sony-lojal. Da Sony har valgt bort Norge ble det vanskeligere å handle Sony flaggskipstelefoner til bedriften. Etter en del vurdering av ulike merker og modeller, endte jeg opp med å handle Motorola Signature. Har ikke funnet noe som tilsier at Motorola Signature er dårligere enn toppmodellene til Sony. Det lave strømforbruket og raske ladetiden er imponerende. 7 programvareoppdateringer er også et godt hopp opp fra Sony. Prisen ligger vel på 60-70% av Sony, sånn omtrent. Blir spennende å se om innbrenning er like uungåelig som hos Sony.
Complexity Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Motorola har rå hardware og fantastiske produkter - men software kan de ikke.. Så vær forberedt på sinnsykt irrterende bugs de kansje en vakker dag om ett år fikser. Men da dukker det nok opp en annen bug du irritererer deg over.. 😛 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå