jan.ata Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 har en videofil som jeg ikke får slettet får melding om att den brukes av ett annet program. og da jeg klikker på fila fyker prossesorbruken opp til 50-60 prosent (p4 2,6ghz)
chrisege Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Hvilket OS? Start i sikerhetsmodus og slett derfra.
jan.ata Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Skrevet 18. januar 2004 tusen takk! det løste problemet! har foresten win xp home
TCi Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Dersom dette gjelder for AVI filer kan du gjøre følgende: 1. Start -> kjør -> regedit 2. Finn fram til denn nøkkelen HKEY_CLASSES_ROOTSystemFileAssociations.avishellexPropertyHandler 3. Slett den Det kan hende du må starte på nytt for at det fungerer. Problemet er at Windows søker gjennom filer når du velger den, slik at filen er i bruk når du prøver å slette den.
Bulle Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 (endret) Ellers funker det som regel å slette gjenstridige filer via brennerprogrammet Nero.. Fiksa nettopp et slikt problem ved å gå inn i MS Excel, Fil Åpne, merke fila med høyreklikk og velge slett. Litt tungvint kanskje, må sjekke ut det register-tipset.... Endret 21. januar 2004 av Bulle
johndoe144 Skrevet 20. januar 2004 Skrevet 20. januar 2004 Hvilket OS? Start i sikerhetsmodus og slett derfra. Jeg har akkurat samme problem som trådstarter, men har dessverre null peil på dette med sikkerhetsmodus og BIOS og slikt. Er det noen som kan være så snille og forklare trinn for trinn hvordan man gjør dette? Har win xp pro. På forhånd takk!
TCi Skrevet 20. januar 2004 Skrevet 20. januar 2004 Hvilket OS? Start i sikerhetsmodus og slett derfra. Jeg har akkurat samme problem som trådstarter, men har dessverre null peil på dette med sikkerhetsmodus og BIOS og slikt. Er det noen som kan være så snille og forklare trinn for trinn hvordan man gjør dette? Har win xp pro. På forhånd takk! Sjekk posten min lenger oppe....
notarget Skrevet 20. januar 2004 Skrevet 20. januar 2004 Eller hva med å prøve å starte en annen film så slette filmen...
johndoe144 Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 Eller hva med å prøve å starte en annen film så slette filmen... Dette gikk helt utmerket. At det skulle være så enkelt a gitt... Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå