Salvesen. Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Ønsker å slenge inn en gulv projector i tv stuen, står en sarif der i dag men er litt lei av å flytte den inn og ut av soverommet. Jeg er ingen hifi type så forventningene er lave. Derav ser jeg etter noe i budsjettklassen. Fordel om: -fungerer greit på hvit vegg(helst ikke lerret) -grei å bruke selv med noe lys(har bare utvendig solskjerming her, men kan såklart slenge opp lystette gardiner om nødvendig. Ikke direkte sollys på disse vinduene) -helt ok bilde, ikke krav til noe super greier her overhodet -kanskje viktigst: kan stå nærme vegg, helst på gulv men åpen for å montere i tak også men dog rett over vegg og ikke slike som står langt borte. -liten formfaktor og ser 'fin' ut/WAF? Som sagt, jeg er ingen hifi type så si det gjerne direkte til meg om jeg er helt ute å sykler her😅
SpaceHog Skrevet mandag kl 19:26 Skrevet mandag kl 19:26 (endret) Hva med noe fra Aliexpress.com? Disse er CHOICE, har høy 4.9 score og høye salgstall. Mitt søk: "portable projector" Krysset av for "Choice" Sort by: Orders NB! Velg EU-plugg. Endret mandag kl 19:33 av SpaceHog
Salvesen. Skrevet tirsdag kl 05:28 Forfatter Skrevet tirsdag kl 05:28 SpaceHog skrev (10 timer siden): Hva med noe fra Aliexpress.com? Disse er CHOICE, har høy 4.9 score og høye salgstall. Mitt søk: "portable projector" Krysset av for "Choice" Sort by: Orders NB! Velg EU-plugg. Takk for tipset! Dog hadde jeg ikke tenkt så budsjettvennlig😅 men +/- 10 000ish.
trikola Skrevet tirsdag kl 07:12 Skrevet tirsdag kl 07:12 1 hour ago, Salvesen. said: Takk for tipset! Dog hadde jeg ikke tenkt så budsjettvennlig😅 men +/- 10 000ish. Men vurder det likevel: da har du mer til overs som du da kan gi til de trengende 😉
Salvesen. Skrevet tirsdag kl 07:46 Forfatter Skrevet tirsdag kl 07:46 trikola skrev (34 minutter siden): Men vurder det likevel: da har du mer til overs som du da kan gi til de trengende 😉 Takk for tipset...
SpaceHog Skrevet tirsdag kl 10:56 Skrevet tirsdag kl 10:56 Hva med en Hisense M2 Pro? Så sent som 10.-12. mars kostet den litt over 11000. https://www.prisjakt.no/product.php?p=14894254 Den får også gode skussmål, se anmeldelser: https://duckduckgo.com/?q=review+Hisense+M2+Pro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå