Spillredaksjonen Skrevet torsdag kl 18:04 Skrevet torsdag kl 18:04 Crimson Desert-studioets aksjer falt over natten Aksjekursen for den sørkoreanske spillutvikleren Pearl Abyss har hatt noen ville og ustabile måneder. Les hele saken på Gamer.no»
Vikingfinger Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Det virler veldig upolert for at det får mine penger. Tror det er mange som vil sitte på gjerdet med dette spillet. Har sett mange youtubevideoer som viser frustrerende kontroller osv. Tings som burde vært løst før launch
Walkyrje Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Vikingfinger skrev: Det virler veldig upolert for at det får mine penger. Tror det er mange som vil sitte på gjerdet med dette spillet. Har sett mange youtubevideoer som viser frustrerende kontroller osv. Tings som burde vært løst før launch Som du skrev i en annen tråd. Cyberpunk tendenser. Spiller det på ps5. Gameplay er greit men ytelse er en annen sak.
Vikingfinger Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Walkyrje skrev (1 time siden): Vikingfinger skrev (6 timer siden): Det virler veldig upolert for at det får mine penger. Tror det er mange som vil sitte på gjerdet med dette spillet. Har sett mange youtubevideoer som viser frustrerende kontroller osv. Tings som burde vært løst før launch Som du skrev i en annen tråd. Cyberpunk tendenser. Spiller det på ps5. Gameplay er greit men ytelse er en annen sak. Som jeg fryktet. Håper det blir bedre med tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå