Spillredaksjonen Skrevet tirsdag kl 15:15 Skrevet tirsdag kl 15:15 Starfield kommer endelig til PlayStation 5 Sammen med en svær oppdatering for alle plattformer. Les hele saken på Gamer.no»
bubba477 Skrevet tirsdag kl 16:04 Skrevet tirsdag kl 16:04 Hmm. Det må være langt bedre enn Shattered Space var om jeg skal investere mer penger her.
MuffinMatt Skrevet onsdag kl 07:37 Skrevet onsdag kl 07:37 Er det noen som fremdeles spiller Starfield..?
Svindel Finn Skrevet onsdag kl 13:38 Skrevet onsdag kl 13:38 Starfield var dritbra faktisk. Veldig bra at PlayStation folket får gjort seg opp sin egen mening. 1
Dr.Peedee Skrevet onsdag kl 14:08 Skrevet onsdag kl 14:08 MuffinMatt skrev (6 timer siden): Er det noen som fremdeles spiller Starfield..? Jeg skal spille det når denne oppdateringen kommer Jeg kjøpte det ved lansering, men bestemte meg etter noe få timer å vente til de fikk "fikset" det - og med denne oppdagteringen så ser det ut til at de er nærme det jeg forventet da jeg kjøpte det. Så jeg gleder meg stort nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå