Marvil Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Har prøvd plenty med forskjellige cracker, men ingen som funker.. Har original CD, men maskina står så kronglete til at jeg må under bordet, snu selve maskina og så sette i CD'en så jeg vil ha en crack slik at jeg slepper å sette inn CD'en hele tiden..! Kunne posta bilde av meg sammen meg original CD'en, men.. Noen som vet om en som funker..? En crack i seg selv er ikke ulovlig da, det går vel under sikkerhetskopiering av egne kjøpte CD'er.. Slipper å slite ut og lage hakk i CD'en..
Anubizzzz Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 (endret) *LINK SENSURERT* sikkert noe der Endret 19. januar 2004 av Erling E.
Zuluzion Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Husk å lage bedre emne neste gang. *LINK SENSURERT*
Dʋgɢtung Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Tipser dere til å fjerne linkene folkens, da moderatorene slår hardt ned på dette. Bare et lite vennlig råd
Rookie_NO Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 (endret) Tipser dere til å fjerne linkene folkens, da moderatorene slår hardt ned på dette. Bare et lite vennlig råd Hva da? GCW er et nettsted for folk med originalspillet, det står jo i "introen" til sidene. Hvorfor skal det ikke være lov å linke dit?? *LINK SENSURERT* Endret 19. januar 2004 av Erling E.
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 rookie NO : fordi forumreglene ganske enkelt ikke godtar det. så enkelt er det.
Rookie_NO Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 (endret) rookie NO : fordi forumreglene ganske enkelt ikke godtar det.så enkelt er det. Å? Hvis du henviser til #8 så har ikke dette NOE med piratvirksomhet å gjøre Edit: Kan du vise meg hvor det står ThomasM? Endret 19. januar 2004 av Rookie_NO
Elyas Machera Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Kanskje ikke, MEN jeg er ganske sikker på at moderatorene vil slå ned på dette.
TCi Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 No cd-crack er ikke direkte piratvirksomhet. Det er alltid kjekt å slippe å lete opp og sette inn en cd før man kan starte spillet. Så lenge du har orginalspillet så ser jeg ikke problemet egentlig...
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 rookie NO : fordi forumreglene ganske enkelt ikke godtar det.så enkelt er det. Å? Hvis du henviser til #8 så har ikke dette NOE med piratvirksomhet å gjøre Edit: Kan du vise meg hvor det står ThomasM? Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet..... jeg er enig med resten, no cd crack er et kjekt verktøy som gjør at man slipper å hente frem ny cd hver eneste gang du skal spille et annet spill. dog forstår jeg moderatorene og grunnen til at de ikke vil ha slike linker. uansett hvordan du vrir og ser på det, linker til slike sider, linker til no cd cracks godtas ikke.
Dʋgɢtung Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 (endret) Tipser dere til å fjerne linkene folkens, da moderatorene slår hardt ned på dette. Bare et lite vennlig råd Hva da? GCW er et nettsted for folk med originalspillet, det står jo i "introen" til sidene. Hvorfor skal det ikke være lov å linke dit?? x Det står jo om dette i forumreglene som Thomas M sier. Det er ikke noe poeng i å diskutere det engang. Endret 19. januar 2004 av Mr. Crunch
Rookie_NO Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 (endret) Herregud! Å bruke internett kan lede til piratvirksomhet, gamer.no stenges herved. Det finnes ingenting som er ulovlig med GCW! GCW er for eierne av spillene, med lovlige kopier! Rapporter denne threaden da, så skal vi se om jeg får advarsel... Endret 19. januar 2004 av Rookie_NO
Dʋgɢtung Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 (endret) Herregud!Å bruke internett kan lede til piratvirksomhet, gamer.no stenges herved. Det finnes ingenting som er ulovlig med GCW! GCW er for eierne av spillene, med lovlige kopier! Rapporter denne threaden da, så skal vi se om jeg får advarsel... Okay, jeg har nå tatt deg på ordet. Det er heller ingen spillutviklere (i hvertfall ytterst få) som mener at No-CD cracker er noe de godkjenner, og dermed er de heller ikke lovlige. Endret 19. januar 2004 av Mr. Crunch
Erling E. Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Om du har originalplaten eller ikke er det bare du som vet. Det har ingen relevans i denne saken. Denne tråden leder direkte til piratvirksomhet, og er strengt i mot retningslinjene. Jeg stenger denne tråden, men skal ikke plassere utestengelse på opphavsmannen bak tråden. Men ta dette som en svært alvorlig advarsel.
Anbefalte innlegg