Gå til innhold

Z1010


2m

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SE Z1010 kommer ikke på en stund...

 

Se på SE sine hjemme sider under "kommer" linken

 

En annen ting som er kjekt å ta med i beregningen er at ingen leverer UMTS/3G simkort enda........

 

Telenor Mobil som ligger først på utviklingen har ikke tenkt å gi ut noe før til sommeren, så den kommer ikke i Norske butikker før den tid.

 

Telenor Mobil og Netcom som eier flere importører sier at de ikke skal segles noen i Norge før de kan levere alle tjenester, derfor var 6600 og 6220 forsinket for de her var det en ny type tilkobling via vap (tcp/ip)

 

Denne kommer først i Sverige, sjekk www.mobil.se

Lenke til kommentar

Greit nok at sider er litt hitech, men liker det ikke når det tar 5 sek fra du klikker til neste side vises (jeg mener da ikke at nedlastingen tar tid) Og så er det så ofte så vanskelige menyer.. Drittside! ;)

z1010 skiller seg ikke ut fra mengden, synes jeg.

 

*edit: Utseendemessig altså

Endret av sirpetterjones
Lenke til kommentar
Greit nok at sider er litt hitech, men liker det ikke når det tar 5 sek fra du klikker til neste side vises (jeg mener da ikke at nedlastingen tar tid) Og så er det så ofte så vanskelige menyer.. Drittside! ;)

z1010 skiller seg ikke ut fra mengden, synes jeg.

 

*edit: Utseendemessig altså

Det er bare det at man har en "msn" funksjon på den, telefonen kommer med to kamerar ett for å ta bilder, og ett for video overføring av deg. :dribble:

Dette nettet fungerer i Sverige, og Japan. Nettet er bygget opp i Norge, men siste del av klargjøringen holder på frem til sommeren.

 

Tenk å se de du snakker med på mobilen....

Den har mp3, minnebrikker, bluetooth+++

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...