Gå til innhold

Netflix kjøper Warner Bros. for 835 milliarder

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sjørøver skrev (1 time siden):

Noe sier meg at du ikke kan gå på kino for å forsvare prisen på TVen din. 

Tror du at du skal få noe av det gratis? Neppe. 

Personlig tror jeg ikke det blir noe av oppkjøpet. 

Gratis? Jeg betaler i dag for Netflix.

Forventer nok likevel at prisen på Netflix kommer til å gå litt opp hvis de legger til hele biblioteket til HBO Max.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fnix skrev (39 minutter siden):

Dagens priser er ikke spesielt dyrt, men når man trenger Netflix, HBO max, amazon prime, Disney+ og Apple+ så er det for mye. Strømmebransjen er helt på villspor og det popper opp en ny tjeneste årlig. Dette er forhåpentligvis et spor i riktig retning. 

Hadde vært fordelaktig med færre strømmetjenester. Jeg betaler rundt 1500kr måneden for 11 strømmetjenester.
Produsenter kunne heller lisensiert sitt innhold til flere strømmetjenester. Konkurranse blant strømmetjeneste ville da ikke gått på innholdet, men hvem som har den beste tjenesten/App, men slik det er nå får strømmetjenestene ekslusivitet på innhold i en region.

I tillegg har jeg omtrent 200 kjøpte filmer på Google Movies (Youtube), men har nå sluttet å kjøpe digitalt for det er for dyrt.

Enten kommer Netflix til å fortsette med 2 forskjellige strømmetjenester eller øke prisen på Netflix abonnementene. Når prisen på WB og HBO Max er så vanvittig kostbart så er de jo nødt å tjene det inn på et vis.

Skrevet
7 hours ago, Sjørøver said:

Noe sier meg at du ikke kan gå på kino for å forsvare prisen på TVen din. 

Fikk du med meg at sist eg var på kino (2mnd siden), så synes eg at bildekvaliteten var dårlig? Min TV er ikke spesielt dyr. Men neste gang eg skal på kino, så ønsker eg beste opplevelse, derfor eg spurte. 

Skrevet

Nå kommer Paramount med et fiendtlig bud på WB. Hvis de får alle aksjene så blir det totalt mer enn hva Netflix måtte betale.

Jeg tror det er bedre for oss om Paramount vinner denne krigen. Da slår de nok sikkert sammen HBO Max og deres eget SkyShowtime.

Det vil nok også bli mye bedre for spillefilmer og kinoer, siden Netflix ikke har noen historie for å lage spillefilmer for utgivelse på kino.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...