Paratech Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) Det du så før i tiden var ekte som standard. Men nå læres menneskeheten til å tro at alt er falskt som standard. Når noe skjer så vil ikke menneskene lengre tro det automatisk. Det handler ikke om enkeltsaker, det handler om hvordan sinnene skal bygges opp, det ønskes å bygge opp sinn som er mer kritiske til alt de ser, og gjennom A.I skal vi få omstrukturert dette fullstendig. Det ønsker også gjerne en Morale AI app som de snille menneskene kan bruke for å guide seg gjennom hverdagen uten problemer. Det er mange der ute som går med tomme sinn, og en slik app vil være til stor hjelp. Når de snille spør seg selv "Hvordan skal jeg tenke for å komme meg forbi de menneskeblokkeringene der borte" så kan han ta opp mobilen sin og spørre Morale AI. Da svarer den med å si hvordan du bør tenke. Når denne appen blir utviklet en gang det neste tiåret så vil verden bli helt forandret til en plass hvor alle kan overleve likt. Og det er dette Gud ønsker. Det var en slem mann som aldri ble godtatt av de gode og alt han sa ble galt hver gang, de avslo det og forkastet ham som menneske. Og det er dette Gud ønsker å gjøre noe med, gjennom Morale AI appen kan nå den slemme mannen fint finne ut hva han skal si til menneskene for å bli akseptert og overleve. En annen AI app ble også utviklet hvor han kunne peke med mobilen sin mot et menneske på gaten så ville appen kvikt analysere om personen er et potensielt offer. All informasjon ble hentet ut, de kunne ikke lengre gjemme seg, alle svakheter kom fram i appen. Mannen pekte kameraet mot et menneske i mørket, og på under et sekund kom all informasjon opp. Det hadde blitt jobbet lenge med å velsigne menneskene med AI og var bestemt for å utføre det. "Det bydde ikke på noen problemer". Endret 12 timer siden av Paratech
Selfuniverse Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 3 minutes ago, Paratech said: det ønskes å bygge opp sinn som er mer kritiske til alt de ser Halleluja! Vi trenger alle mer av dette. Jeg også hadde trengt mer av dette som ung voksen. 7 minutes ago, Paratech said: Det du så før i tiden var ekte som standard. Vi folket har blitt ført bak lyset i tusenvis av år av alt mulig saker i samfunnet. Men før TV og radio, så kan jeg være enig i at det vi faktisk så med øynene våre var mer ekte.
Paratech Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden (endret) Sinnene våre får trening I å avslå alt vi ser. Det er dette som er formelen. Når du senere en gang ser noe så er hjernen din allerede trent opp til å si "Nei" hvor vi før var trent opp til å si "Ja" Det kommer en hendelse, noe du ser, så er hjernen automatisk i "Nei"-tilstand. hvor den før var automatisk i "Ja"-tilstand, ja der skjer det noe, jeg ser det. Med A.I i verden hvor alt nå blir kunstig og falskt, så kommer vi inn i en tilstand hvor vi sier "Nei" til alt. Jeg godtar ikke det jeg ser. Og selv om hjernen din vet at det som skjer foran øynene dine, så er den likevel i "Nei"-tilstand, noe som er ekkelt fordi før i gamle dager var det relativt lett å si Ja når man så noe som skjedde. Det blir til et sinnstriks for oss selv. Men fremtiden og de som fødes inn mens de allerede har A.I vil ikke vite om dette sinnstrikset. Endret 6 timer siden av Paratech
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå