Rayline TWB Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 (endret) Heppers Jeg vurderer sterkt å bytte fra Telenor ADSL til Directconnect ADSL. I den anledning vil nok Telenor ha tilbake sitt modem, slik at jeg blir nødt til å kjøpe meg et nytt. Og nei - Directconnect leverer ikke med modem. Er det noen som kan gi meg en anbefaling på et bra ADSL modem? (pris er ikke så innmari viktig). Innafor skal jeg fra trådløst nettverk i 11g- standarden. Og ja, jeg har router pr. idag. Endret 18. januar 2004 av Rayline TWB
magnus99 Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Kjøpte mitt ADSL modem hos www.bcs.no. Kjører Zyxcel. De har også Billion ADSL modem med innebygget wlan. Direct Connect AS selger modem, men kun via forhandlere. Jeg tror de har forhandlere over alt
Rayline TWB Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Skrevet 18. januar 2004 Det stemmer. DirectConnect har til og med forhandler her i Kongsvinger......har jeg omsider funnet ut. Hva slags merke de har, vet jeg dog ikke, men det støttet WLan......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå