Spillredaksjonen Skrevet 22. november Skrevet 22. november Herlig samarbeidsmoro gratis til alle som er raske på labben Les hele saken på Gamer.no»
Sjørøver Skrevet 22. november Skrevet 22. november Problemet er at msn må lvle opp karakterene for å kunne spille det. Det gjør det vanskelig og få med venner, som gjerne ikke gidder å legge så mye tid i et spill de kanskje ikke liker. Vermintide 1 burde gitt alle spillere maks lvl nå. Vermintide 2 burde gjort at man kom til maks lvl etter en campaign.
Sersjant SEGA Skrevet 22. november Skrevet 22. november Lageret? Det er digitalt lageret går aldri tomt
MrLuni Skrevet søndag kl 17:40 Skrevet søndag kl 17:40 10/10 spill når man får det gratis. Men må spilles med venner.
Han-solo12 Skrevet mandag kl 19:56 Skrevet mandag kl 19:56 MrLuni skrev: 10/10 spill når man får det gratis. Men må spilles med venner. Definitivt. Har maaange timer is dette. Men å spille med eller uten andre makes or brakes it. Men hvis vennegjengen ikke har spilt det så har dere mange timer med hjernedød morro foran dere.
Riboflavin' Skrevet mandag kl 20:58 Skrevet mandag kl 20:58 Hm, kanskje jeg er rar, men jeg har spilt dette en del med bare bots. Jeg digger verdenen/designet på ting osv, og det har eksepsjonelt digg combat. Så for meg er det stas nok å bare tusle gjennom et brett "alene" og slakte rotter og kaoskrigere. Men ja, å skru opp vanskelighetsgraden et hakk og spille det med venner hadde sikkert vært gøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå