Spillredaksjonen Skrevet søndag kl 17:38 Skrevet søndag kl 17:38 Test: PowerA Advantage Wireless Controller Eit par Nintendo-styrte skavankar til trass, er dette ein ny favoritt. Les hele saken på Gamer.no» 1
Boing_80 Skrevet søndag kl 18:06 Skrevet søndag kl 18:06 (endret) Spillredaksjonen skrev (40 minutter siden): Test: PowerA Advantage Wireless Controller Eit par Nintendo-styrte skavankar til trass, er dette ein ny favoritt. Les hele saken på Gamer.no» Som det likner på XB1 kontroller. Ikke noe problem for meg da jeg utelukkende kjøper denne kontrolleren til spilling på Steam. Men blir dette problem for Nintendo at kontrolleren deres er så lik XB1 versjonen? Endret søndag kl 18:20 av Boing_80
sedsberg Skrevet søndag kl 19:17 Skrevet søndag kl 19:17 1 hour ago, Boing_80 said: Men blir dette problem for Nintendo at kontrolleren deres er så lik XB1 versjonen? Neida. De bare patenterer den.
Chaos_Niddhogg Skrevet søndag kl 20:00 Skrevet søndag kl 20:00 "Vidare er det eit anna minus med denne kontrollaren, og det er den komplette mangelen på risting" Og der stoppet jeg. Hva faen er dette for noe tull? Ordnet meg en S2 Pro controlelr på ferie (ca 600NOK faktisk. HElt ny) og spiller DK: Bananza som faktisk utnytter HD+ Rumble og det r så heeerlig. Ikke helt oppe med Dualsense, men fy faen så bra for innlevelsen. Alt fra de små ristingene som når du løper på gress, til slåing av vegger til eksplosjoner. Det er så digg. Så med dette er denne kontrolleren helt ubrukelig for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå