Gå til innhold

Debatt: For oss som både elsker og hater Xbox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smaken er som rassen, den er delt. Folk må da få like hva faen de like vil. Er helt lov å diskutere slike ting uten å trolle andre. Helt sant.

Jeg datt av Xbox bølgen med XO og de klarte aldri å snøre meg inn igjen. GP for meg er og meningsløst mangel på tid uansett og har nok penger til å kjøpe noen spull i ny og ned. Dessuten så er mange av favorittspillene mine ikke tilgjengelig der og om de kommer er det alt for lang ventetid. I hvert fall hittil.

Men om du/dere digger det så bare kos dere massevis =)

Skrevet

Liker xbox fordi det ikke er så stor forskjell om man bruker pc eller boks, og bedre skal det bli.

Synes riktignok at det er ganske sært at USB headset ikke fungerer på boxen, men PS og PC ikke har noe trøbbel med det.

Skrevet

Xbox prøvde å rydde opp med Phil Spencer etter XO fadesen, men har klart å rote ting til igjen basert på grådighet og inkompetanse.

Konsollmarkedet fremover blir kun investert i hvis de beviser resultater. Null tillit ellers.

Skrevet
MrLuni skrev (3 timer siden):

Xbox og Playstation.

Samma ulla og ytelse. Jeg kjøpte Xbox pga xboxlive, som er dritbra. Får shitloads for pengene.

En myte det der... Gamepass er oppskrytt så det holder, 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
31 minutes ago, Vikingfinger said:

En myte det der... Gamepass er oppskrytt så det holder, 

Nå er det Gimp Ass, ja

Det var bra når det kom.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
vidor skrev (7 minutter siden):

Nå er det Gimp Ass, ja

Det var bra når det kom.

Er vel bra nå også, men altfor dyrt!

Skrevet
24 minutes ago, omp9 said:

Er vel bra nå også, men altfor dyrt!

Det ironiske med hele Xbox greia er at MS startet det hele fordi de var redde for at Sony skulle få etablert seg med en "PC" i hjemmet med PS2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...