Spillredaksjonen Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Markedet reagerer etter GTA-utsettelse Minutter etter at GTA VI ble utsatt enda en gang, falt Take-Two-aksjen nær åtte prosent på børsen – et verdifall som tilsvarer rundt 30 dollar per aksje og flere milliarder i tapt markedsverdi. Les hele saken på Gamer.no»
DeathXV88 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden jgg sa det kom til og skje men folk kalte meg gal og sa at dette er siste gangen dem delayer nå må folket omlage seg på et år til og vente 2 år på meg da siden jeg venter på pc releasen
Tåka Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden På tide å kjøpe aksjer nå siden de vil stige til nye høyder i 2026 nå spillet skal lanseres!
joandreas Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) Bedre forsinke enn komme på topp 10. Som Fallout 76 burde vise. https://comicbook.com/gaming/news/worst-video-game-launches-ever/ Endret 16 timer siden av joandreas
Chaos_Niddhogg Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Går nok opp igjen fort. De kan slenge på en ny trailer eventuelt. Nå er jeg i minus men null stress.
herzeleid Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden DeathXV88 skrev (2 timer siden): jgg sa det kom til og skje men folk kalte meg gal og sa at dette er siste gangen dem delayer nå må folket omlage seg på et år til og vente 2 år på meg da siden jeg venter på pc releasen Gjorde de nå egentlig det? Det høres i så fall ut som en overreaksjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå