Sinvano Skrevet 6. november 2025 Skrevet 6. november 2025 Er det noen som har erfaring med happy Bytes og VoLTE i forhold til forskjellige mobilmerker? Jeg har plussmobil idag og Sony telefon og da fungerer dessverre LTE dårlig så jeg vurderer å bytte til Happy Bytes dersom dette støttes greit hos dem.
mandela Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 (endret) Hvis Happybytes har støtte for volte vil enhver nyere Samsung-telefon ha nødvendige operatørinnstillinger for volte. De har en slags liste over mobiler som støttes, noen Sony telefoner der også: https://kundeservice.happybytes.no/nb/articles/9173003-disse-telefonene-stotter-4g-tale-volte Hvilken Androidversjon har du på telefonen? Endret 28. november 2025 av mandela
Sinvano Skrevet 26. januar Forfatter Skrevet 26. januar Ja, ser ut som min telefon ikke var på den listen. Jeg har vel Android 12 og kan ikke oppgradere høyere så da er neste steg nyere telefon. PlussMobil har iall store problemer mot Sony i forhold til VoLTE.
Trulss Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Listene som operatørene viser til er vanligvis helt utdaterte. Man får heller ikke bedre svar om man ringer kundeservice. Mange telefoner som ikke er støttet vil virke med VoLTE men man kan oppleve rare feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå