Ole. Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Hei! Jeg har en ny pc med følgende hardware: Abit NF7-S HK, XP2500 CPU, Seagate Barracuda S-ATA 160GB HD, Asus A9600XT 128MB skjermkort, Kingston HyperX 512 MB RAM. Jeg installerte Win XP i går, drivere til div. hardware, osv... Jeg restartet pc'en flere ganger og alt virket OK. I natt kom Asus Smart Doctor displayet opp og sa at det var noe galt med vifta på skjermkortet, jeg skrudde av pc'en. Sjekket at skjermkortet satt ordentlig i, startet opp igjen og alt var bra. Satt en liten stund til foran pc'en og skrudde av pc'en etter en stund. I dag startet jeg opp pc'en og den poster, begynner å laste XP og så kommer det opp en en liten prikk øverst til venstre og en liten prikk øverst på midten på skjermen. Da trykker jeg reset knappen og pc'en spør hva slags modus jeg vil starte i. Jeg velger safe-modus og pc'en kommer inn i XP. Jeg restarter og prøver vanlig modus og da kommer de to prikkene fram på skjermen igjen. Dette gjør jeg gjentatte ganger, men det fungerer ikke som det skal? Er det noen som vet hvordan dette problemet kan løses? Det går ikke ann å gjøre noe i safe-modus, ikke avinstallere eller slette noe. Ole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå