Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Singel eller i et forhold man er misfornøyd

Anbefalte innlegg

Skrevet
13 hours ago, knopflerbruce said:

Men hvorfor skal du da forvente at noen skal "ta til takke" med deg når du er så forferdelig i mot å tenke på den måten selv? Det du ber om når du sier "hvorfor fikk jeg ingen sjanse?" er jo nettopp at noen som har valgmuligheter skal "ta til takke" med akkurat deg over andre.

Et annet poeng her er at du klager over at du ikke fikk sjansen, men jeg må jo lure litt på hvor du har lett og funnet de du gjerne ville ønsket en sjanse hos. Det stinker lang vei at du har plukket ut fra det overfladiske selv - altså rent utseendemessige kvaliteter (f.eks. å se "ung og pen" ut), blant dem som overhodet ikke passer inn i livet ditt, engang. Det eneste stedet jeg kan se for meg at du kunne funnet en norsk kvinne som faktisk kler rollen hun vil få er i religiøse bedehusmiljøer. Alle med utdanning og ønske om å stå i (full) jobb har du jo effektivt eliminert, og det er majoriteten av kvinner. Å ikke oppleve interesse fra dem en ikke passer sammen med gjør da ingenting, Eller?

Å si at man ønsker en partner for å kunne starte familielivet, for så å aktivt velge de som selv har mulighet til å velge og vrake og som åpenbart ikke har det som prioritet, for så å feile, OG SÅ kritisere de individene man selv ikke ville ha for at de søker utover og finner seg selv partnere i 20-årene i utlandet, det er det som reageres på og som er det komiske her. Fordi det finnes nok av fine individer å velge med flotte verdier som hadde stilt opp hvis familielivet var en prioritet for de som har dating-makten her på berget. Ikke kom å syt over andres forhold når man selv har feilet. Du er jo på KG og kan lett ta innover deg hvor bitre innleggene der kan være mot andres forhold de har null kjennskap til.

Du projiserer dine egne følelser angående "rent utseendemessig", og du har ikke noe grunnlag for å si at det stinker av det. Du evner jo ikke å lese at jeg i posten du siterte, ikke har "trad-wife" som kriterie. Virker bare som du troller nå for å få en reaksjon.

Jeg har aldri klaget over at de som ikke passer sammen med meg, gjør som de vil. Jeg retter åpenbart fokuset mot de som bærer seg over at andre finner løsninger på sin situasjon, og skal omtale dem på en spesifikk måte, for at de selv sitter der mutters alene sytende med bare gamle minner å "kose seg med", spørrende "hvor er de gode? Sukk sukk".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...