Spillredaksjonen Skrevet 24. oktober Skrevet 24. oktober Feirer 10 år med Fallout 4 Skytespillet får jubileumsutgave og Switch 2-lansering. Les hele saken på Gamer.no»
Feenyx Skrevet 24. oktober Skrevet 24. oktober Men Fallout 5, det er for mye å forlange? Kommer vel ikke før etter Elder Scrolls 6 er jeg redd, så det blir vel fort 2035 før vi får neste Fallout. De burde jo prøvd å få ut Fallout 5 mens TV-serien fortsatt er aktuell, men jeg ser bare ikke for meg hvordan det skal skje med tempoet Bethesda har holdt de siste 10 årene.
onkel_jon Skrevet 24. oktober Skrevet 24. oktober (endret) 2 minutes ago, Feenyx said: Men Fallout 5, det er for mye å forlange? Kommer vel ikke før etter Elder Scrolls 6 er jeg redd, så det blir vel fort 2035 før vi får neste Fallout. De burde jo prøvd å få ut Fallout 5 mens TV-serien fortsatt er aktuell, men jeg ser bare ikke for meg hvordan det skal skje med tempoet Bethesda har holdt de siste 10 årene. Blir vel etter starfield 2 og 😛 De er også opptatt med å melke fallout 76, den får jo den ghoul karakteren fra serien. Endret 24. oktober av onkel_jon
Vikingfinger Skrevet 24. oktober Skrevet 24. oktober Følg med i neste episode av "Skal vi melke" Bethesda stiller på parketten som vanlig 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå