Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg å tyde dette?

Gjest d7e4c...678

Anbefalte innlegg

Gjest d7e4c...678
Skrevet

Har hatt restskatt hos Skatteetaten, og dette har nå blitt betalt. Trodde jeg. Men jeg finner ikke oversikt på Mine sider over innbetalinger, bare urimelig oversikt som er umulig å forstå. 

Så hva betyr dette? 

Skal det være komplett umulig å få en forståelig oversikt når man gjør innbetalinger til Staten? 

IMG_6275.jpeg

IMG_6276.jpeg

IMG_6277.jpeg

Anonymous poster hash: d7e4c...678

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så lett å si uten mer info, men jeg er enig i at skjermbildene kan være forvirrende (kanskje spesielt det første). Men ikke spør her, ta heller en telefon til skatteetaten for å få ro i sjela.

• Liker 2
Gjest d7e4c...678
Skrevet
Nimrad skrev (13 minutter siden):

Ikke så lett å si uten mer info, men jeg er enig i at skjermbildene kan være forvirrende (kanskje spesielt det første). Men ikke spør her, ta heller en telefon til skatteetaten for å få ro i sjela.

Har prøvd og ingen kan svare. Får beskjed om at de ikke kan se innbetalinger som er utført. Merkelig at det ikke skal gå an å få oversikt noen steder.

Gjest d7e4c...678
Skrevet
Kakkelfant skrev (11 minutter siden):

Forhåpentligvis kan du dokumentere betalingene dine ?  Send det inn og be om korrigerering hvis dette trengs.

Ja, har dokumentasjon på alt. Men hadde vært kjekt å vite hva som eventuelt er igjen? Jeg trodde jeg var ferdig å betale for lengst. Har sendt de brev også og får beskjed om at det ikke oppdateres regelmessig når det er innbetalinger, dette synes jeg er rart. 

Skrevet
9 minutes ago, Guest d7e4c...678 said:

Ja, har dokumentasjon på alt. Men hadde vært kjekt å vite hva som eventuelt er igjen? Jeg trodde jeg var ferdig å betale for lengst. Har sendt de brev også og får beskjed om at det ikke oppdateres regelmessig når det er innbetalinger, dette synes jeg er rart. 

Send inn alle dine kvitteringer og be om dokumentasjon på hva som eventuelt står igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...