Gå til innhold

Anmeldelse: Tron: Ares

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For å si det rett ut: filmen er drit dårlig, og jeg fatter ikke at anmelderen gir den såpass høy score. Jared Leto har aldri vært noe særlig til skuespiller, og det er han heller ikke her. Men den kvinnelige hovedrollen er virkelig noe av det mest tafatte og uttrykksløse jeg har sett på lenge, så i forhold til hu kan man vel si at JL gjør en grei jobb? Jeg hadde et håp om at filmen skulle være mildt underholdende for meg, da jeg var en av de få som syntes Tron Legacy var alright. Men denne var rett og slett drit dårlig, og det er åpenbart at alt talentet hos Disney enten har sluttet eller gått av med pensjon.
  • Liker 2
Skrevet
Critical Drinker på youtube kaller den Tron: Ars*. Mens de betalte anmelderne gir den stort sett positive tilbakemeldinger. Hva er det som egentlig gjør at de "profesjonelle" er så ofte i strid med publikum i sine omtaler?
Skrevet
Aspiranten skrev:
Critical Drinker på youtube kaller den Tron: Ars*. Mens de betalte anmelderne gir den stort sett positive tilbakemeldinger. Hva er det som egentlig gjør at de "profesjonelle" er så ofte i strid med publikum i sine omtaler?
Smak og behag?
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...