Gå til innhold

Call of Duty går vekk fra ferdighetsbasert matchmaking

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
JornHansen skrev:

Mannebabyene og sytepavene fikk vilja si.

Battlefield 6 og litt sunn konkurranse gjør underverker. Aldri sett Activision så nervøse før, og det kjenner jeg er litt herlig i grunn.
  • Liker 1
Skrevet
JornHansen skrev (46 minutter siden):

Mannebabyene og sytepavene fikk vilja si.

For dette var jo en skikkelig voksen og reflektert kommentar.

SBMM har hatt sine issues mtp juksemakere, og det å fortsette med samme lag er jo en fin option.

• Liker 1
Skrevet

Kunne tenkt meg at dei ordna da litt betre med SBMM ... 

Om ein tar utgangspunkt i dine siste 10-15 kamper så viser dette ein litt betre stige enn om du er heldig og har ein knall runde kontra din vanlige runder. Upps, du havna i ein altfor høg lobby og får ikkje gjort noko.

Bruker ein k/d frå dei siste 10-15 rundene vil nok dette vise ein betre median kontra den siste der du var heldig. Veldig ofte ( for meg iallefall ) går eg frå ligge 2-4 plass .. plutselig 1 plass ein eller to runder .. .for så å bli kasta inn i altfor høg lobby og kan kose meg med siste plass og kraftig negativ k/d. Eg veit eg e gammel og har ikkje like rask reaksjon lengre .. men greier meg ganske greit på karta der eg veit kor alle campere pleier å liggja. Eg har endå ikkje fått gull skinn på eit einaste våpen som krever mounted eller prone kills .. greier ikkje å berre stå/liggje i ro å venta.

Å kunne fortsetja med samme lag om ønskelig er kjempebra .. kunne ønske dei også la til ein veldig forbetra versjon av SBMM om ein vil ha ein ny lobby/nytt lag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...