Spillredaksjonen Skrevet 10. oktober Skrevet 10. oktober Call of Duty går vekk fra ferdighetsbasert matchmaking Spillere får også fortsette med samme gjeng når kampen er over. Les hele saken på Gamer.no»
Mala Skrevet 10. oktober Skrevet 10. oktober JornHansen skrev: Mannebabyene og sytepavene fikk vilja si. Battlefield 6 og litt sunn konkurranse gjør underverker. Aldri sett Activision så nervøse før, og det kjenner jeg er litt herlig i grunn. 1
Crooked Cracker Skrevet 10. oktober Skrevet 10. oktober JornHansen skrev (46 minutter siden): Mannebabyene og sytepavene fikk vilja si. For dette var jo en skikkelig voksen og reflektert kommentar. SBMM har hatt sine issues mtp juksemakere, og det å fortsette med samme lag er jo en fin option. 1
eie_ Skrevet 10. oktober Skrevet 10. oktober Jeg liker SBMM. Det gjør at jeg kommer i lobby med dem som er like dårlig som meg. 2
Shaddiz Skrevet 11. oktober Skrevet 11. oktober Kunne tenkt meg at dei ordna da litt betre med SBMM ... Om ein tar utgangspunkt i dine siste 10-15 kamper så viser dette ein litt betre stige enn om du er heldig og har ein knall runde kontra din vanlige runder. Upps, du havna i ein altfor høg lobby og får ikkje gjort noko. Bruker ein k/d frå dei siste 10-15 rundene vil nok dette vise ein betre median kontra den siste der du var heldig. Veldig ofte ( for meg iallefall ) går eg frå ligge 2-4 plass .. plutselig 1 plass ein eller to runder .. .for så å bli kasta inn i altfor høg lobby og kan kose meg med siste plass og kraftig negativ k/d. Eg veit eg e gammel og har ikkje like rask reaksjon lengre .. men greier meg ganske greit på karta der eg veit kor alle campere pleier å liggja. Eg har endå ikkje fått gull skinn på eit einaste våpen som krever mounted eller prone kills .. greier ikkje å berre stå/liggje i ro å venta. Å kunne fortsetja med samme lag om ønskelig er kjempebra .. kunne ønske dei også la til ein veldig forbetra versjon av SBMM om ein vil ha ein ny lobby/nytt lag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå