Gå til innhold

Noen som har testet http://www.film24.no/


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange filmer kan man leie om gangen?

Kan man leie en om gangen så sier det seg selv at dette ikke lønner seg.

40 eller 50 spenn å leie en film

 

179,00 måneden hos dem?

Pluss 20kroner i porto hver gang

4 x 20 =80

80+ 180 = 260 spenn for max 4 filmer i måneden. det er 65spenn per film

 

Mulig jeg overdriver men likevel. Det koster nok mer enn det smaker

Lenke til kommentar
Mange filmer kan man leie om gangen?

Kan man leie en om gangen så sier det seg selv at dette ikke lønner seg.

40 eller 50 spenn å leie en film

 

179,00 måneden hos dem?

Pluss 20kroner i porto hver gang

4 x 20 =80

80+ 180 = 260 spenn for max 4 filmer i måneden. det er 65spenn per film

 

Mulig jeg overdriver men likevel. Det koster nok mer enn det smaker

Hvor finner du at du må betale i denne teksten for porto?

Allmenne vilkår

Vilkårene gjelder når kunden leier DVD-filmer av Film24.no.

Kunden må ha norsk statsborgerskap, være bosatt i Norge og være minst 18 år for å få leie filmer av Film24.no.

Kunden må ha betalt abonnementsavgiften før filmer sendes ut.

Det finnes ingen begrensninger i antallet filmer en kunde kan få leie per måned.

En kunde betaler ingen avgifter for sen tilbakelevering og beholder filmene hjemme så lenge kunden vil, så lenge kunden betaler den til enhver tid gjeldende abonnementsavgift for perioden kunden har filmene.

Når kunden returnerer to filmer sender Film24.no snarest mulig to nye.

Film24.no står for alle portokostnader i forbindelse med utsendelser av filmer.

Abonnementsavgift må betales inntil alle filmer er tilbakelevert i original tilstand.

Filmer som blir helt eller delvis ødelagt eller mistet av kunden må kunden selv erstatte med 250 kr/stk.

 

Priser fra 179 for to filmer og 249 for 4 filmer

Lenke til kommentar

Film24.no's rettigheter og plikter

Film24.no forplikter seg til å sende DVD-filmer som overenstemmer med det som kunden har satt opp i sin liste. En forutsetning for detta er at kunden til enhver tid har lagt inn minst 10 filmer på sin liste.

Film24.no forplikter seg til å sende to nye DVD-filmer så fort som det mulig etter at Film24.no har mottatt to DVD-filmer fra kunden.

Film24.no forbeholder seg retten til å endre priser og vilkår når Film24.no måtte ønske dette.

All informasjon om kunden er å anse som konfidensielt og vil bli behandlet i tråd med norsk lovverk.

Påbegynte abonnement refunderes ikke. Det innebærer at når de første filmene er sendt ut opphører angrefrister.

Film24.no's internett-tjeneste er som regel tilgjengelig 24 timer i døgnet, syv dager i uken. Det gis ingen garantier om nedetid eller feil på tjenesten. Film24.no har rett til å stenge tjenesten når som helst for service, oppgraderinger e.l.

Hvis filmer ikke blir tilbakelevert innen 3 dager etter abonnementets utløp og ny abonnementsavgift for denne perioden ikke betales innen 14 dager etter abonnementets utløp, vil kravet kreves inn i.h.t. inkassolovens bestemmelser.

Kundens rettigheter og plikter

Kunden får kun leie DVD-filmer for privat bruk. Kunden kan derfor ikke under noen omstendigheter låne ut, leie ut, kopiere eller pantsette DVD-filmer.

Kunden er ansvarlig for oppbevaring og behandling av DVD-filmer.

Alle DVD-filmer er å anse som Film24.no's eiendom.

Abonnementet kan stoppes når som helst, av begge parter, uten begrunnelse. Etter at abonnementet er stoppet opphører alle forpliktelser, forutsatt at alle filmer er tilbakelevert i original tilstand innen 3 dager etter abonnementets utløp.

Endret av TheGizmo
Lenke til kommentar
Nettopp kjøpt dvd brenner :thumbs:

Bare så synd at du ikke får kopiert en ensete dvd da. 99% av alle dvd filmer er 2 lags og ingen dvd brenere på markede i dag brenner 2 lags plater.

Helt enig der, men hvis du sjekker DVD Shrink så gjør dette jobben, men å få en dvd film som er fra 5,8 G til ca 9,7-8 ned på kjøpe dvd på 4,7

 

Det er HELT overlegent :thumbs:

Lenke til kommentar
Nettopp kjøpt dvd brenner :thumbs:

Bare så synd at du ikke får kopiert en ensete dvd da. 99% av alle dvd filmer er 2 lags og ingen dvd brenere på markede i dag brenner 2 lags plater.

Helt enig der, men hvis du sjekker DVD Shrink så gjør dette jobben, men å få en dvd film som er fra 5,8 G til ca 9,7-8 ned på kjøpe dvd på 4,7

 

Det er HELT overlegent :thumbs:

det må jo redusere kvaliteten så for meg er nok det 100% uaktuelt.

Lenke til kommentar
Nettopp kjøpt dvd brenner :thumbs:

Bare så synd at du ikke får kopiert en ensete dvd da. 99% av alle dvd filmer er 2 lags og ingen dvd brenere på markede i dag brenner 2 lags plater.

Helt enig der, men hvis du sjekker DVD Shrink så gjør dette jobben, men å få en dvd film som er fra 5,8 G til ca 9,7-8 ned på kjøpe dvd på 4,7

 

Det er HELT overlegent :thumbs:

det må jo redusere kvaliteten så for meg er nok det 100% uaktuelt.

Det jeg har valgt er å redusere kvalitet på meny, og extra matrialet som er på dvd filmer, film er i topp kvalitet.

 

Jeg velger også vekk to kanal lyd, og holder kun 5.1.

 

Dette gir filmtap på ca 5-15%, så en dårlig tv viser det samme......

Endret av TheGizmo
Lenke til kommentar
Nettopp kjøpt dvd brenner :thumbs:

Bare så synd at du ikke får kopiert en ensete dvd da. 99% av alle dvd filmer er 2 lags og ingen dvd brenere på markede i dag brenner 2 lags plater.

Helt enig der, men hvis du sjekker DVD Shrink så gjør dette jobben, men å få en dvd film som er fra 5,8 G til ca 9,7-8 ned på kjøpe dvd på 4,7

 

Det er HELT overlegent :thumbs:

det må jo redusere kvaliteten så for meg er nok det 100% uaktuelt.

Det jeg har valgt er å redusere kvalitet på meny, og extra matrialet som er på dvd filmer, film er i topp kvalitet.

 

Jeg velger også vekk to kanal lyd, og holder kun 5.1.

 

Dette gir filmtap på ca 5-15%, så en dårlig tv viser det samme......

beklager men jeg har verken dårig tv, dvd spiller eller lydanlegg så det blir ikke godt nok for meg. Leste også at det tok 2 timer og komprimere med en athlon xp2500 noe som er alt for mye etter min mening

Lenke til kommentar
Mange filmer kan man leie om gangen?

Kan man leie en om gangen så sier det seg selv at dette ikke lønner seg.

40 eller 50 spenn å leie en film

 

179,00 måneden hos dem?

Pluss 20kroner i porto hver gang

4 x 20 =80

80+ 180 = 260 spenn for max 4 filmer i måneden. det er 65spenn per film

 

Mulig jeg overdriver men likevel. Det koster nok mer enn det smaker

Du er nok på viddene kar!

hehehe...

 

Eg har brukt Film24 (eller f24 som det heit før) sida midten av november. Aldri sett så mange filmer før eg, og DVD er KOS!

Du betaler 179 kr pr mnd (for standard abb.)

Da får du første gang tilsendt 3 filmer, også sender du tilbake 2 når du har sett dei. Den siste beheld du til du får tilbake 2 nye. Du mottar altid 2 og du sender altid 2, det er fordi portoen dekker kun 2 plater pr sending.

Du mottar sammen med filmene prefrankerte kovolutter, så det er berre og finne ein raud postboks etter du har sett filmene, så 2 dager etter på har du 2 nye. Du betaler altså ikkje porto tilbake.

 

Du setter opp ei liste på www.f24.no over dei filmene du vil sjå, så sender dei deg den som dei har inne som er høgst på lista som du har satt opp.

 

Skjønner ikkje koffor folk er så pessimistiske over nye ting.

Denne tjenesta håper eg varer leeenge! for det er virklig genialt!

 

Angående det med brenning av filmer osv, så er det jo ikkje vits i og ta med f.eks fransk 5.1 lyd, eller engelsk 2.0 lyd, man beheld seff kun engelsk 5.1 også kan man la vere og ta med extramatriellet. Svenske, danske og finske... og div subtitels kan man også fjerne i DVD Shrink.

 

PS er nede i 17 kr pr film trur eg no...

Lenke til kommentar
Noen som vet hva så skjer vist de to filmene du sender i retur ikke kommer fram til dette firmaet, er det du som kunde så står ansvarlig for tapet?

Det er postvesenet som er ansvarlig da.

Det er dumt de har 18års grense, jeg synes de kunne hatt "18år eller Pycnopodia" grense :)

Se for deg det scenarioet at de 2 dvd´ene du returnerer faktisk forsvinner i posten. Posten mener de ikke har rotet bort "pakken" mens du påstår at du har postet den. Når det kommer til vanlig brevpost så erstatter ikke posten denne når den forsvinner. Har selv sendt brev-a som har forsvunnet, svaret jeg har fått fra posten er at dette tar de ikke noe ansvar for. Hvis du er helt sikker på at det er slik at posten erstatter akkuratt disse DVD´ene så er det bare (for uærlige personer, som det finnes enormt mange av i dette landet) å beholde de to dvd´ene og si de har postet dem. Nei, melder meg ikke på dette før jeg VET jeg ikke kommer til å ha noe ansvar for pakken ETTER den er lagt i postkassen.

 

Edit: en haug med skrivefeil.

Endret av EskimoBob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...